10/4/11

GP Μαλαισίας, άνετη νίκη Φέτελ!


Ο Σεμπάστιαν Φέτελ διατήρησε το προβάδισμα στην εκκίνηση και παρά τα προβλήματα της RB7(σ.σ: δεν δούλευε το KERS) κατόρθωσε να ελέγξει πίσω του τις πιέσεις των McLaren και να πάρει την 2η συνεχόμενη φετινή του νίκη σε ισάριθμους αγώνες.

Πίσω του δόθηκε ομηρική μάχη για τις υπόλοιπες θέσεις της βαθμολογούμενης δεκάδας με τους Αλόνσο και Χάμιλτον να συγκρούονται, τον Πετρόφ να απογειώνει τη Renault και να βγάζει το τιμόνι από τη θέση του και τον Χάιντφελτ να δίνει τιτάνιο αγώνα για να κρατηθεί στην 3η θέση μπροστά από τον Γουέμπερ στους τελευταίους γύρους.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ απέδειξε ακόμη μια φορά ότι είναι πραγματικά άξιος πρωταθλητής με τη σημερινή αλάνθαστη οδήγησή του που τον έφερε ξανά στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Σβήνοντας τα κόκκινα φώτα ο Γερμανός εκκίνησε καλά και διατήρησε το προβάδισμα την ώρα που πίσω του γίνονταν χαμός. Ο Χάμιλτον στην προσπάθειά του να πλασαριστεί για να απειλήσει το Φέτελ βρέθηκε σε λάθος γραμμή και είδε το Χάιντφελτ που εκκινούσε 6ος να στρίβει μπροστά του
Ο Γουέμπερ χωρίς KERS έχασε θέσεις επηρεάζοντας αρνητικά και την πορεία των Ferrari μέχρι την πρώτη στροφή.

Ο Φέτελ άρχισε να αυξάνει τη διαφορά αλλά πίσω του γινόταν χαμός. Αρχικά ο Χάιντφελτ κρατήθηκε μπροστά από το Χάμιλτον αλλά μετά την 1η σειρά αλλαγών ο Βρετανός πέρασε μπροστά.
Η επιλογή των ανθρώπων της McLaren να βάλουν το Χάμιλτον νωρίς για την πρώτη αλλαγή ώστε να περάσει τη Renault αποδείχτηκε καταστροφική, καθότι στο τέλος ο Βρετανός έμεινε από λάστιχα και αναγκάστηκε να κάνει ένα πιτ στοπ παραπάνω. Ο ίδιος μιλώντας σχετικά μετά το τέλος του αγώνα τόνισε: «Σταματήσαμε πολύ νωρίς και έτσι κάθε φορά έμπαινα πιο νωρίς από τους υπόλοιπους. Τα λάστιχά μου είχαν εξαντληθεί στους τελευταίους γύρους. Έτσι είναι οι αγώνες. Εκκίνησα δεύτερος έκανα ότι μπορούσα αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό».

Ενόσω ήταν δεύτερος ο Χάμιλτον στην προσπάθειά του να υπερασπιστεί τη θέση του από τον Αλόνσο είχε μια επαφή με τη Ferrari που οδήγησε σε σπάσιμο της εμπρός αεροτομής του Ισπανού.
Αντίθετα ο Μπάτον που είχε έναν πιο ψύχραιμο και μετρημένο αγώνα κατάφερε να βρεθεί στην 2η θέση στον τερματισμό μπροστά από το Χάιντφελτ που έδωσε τιτάνια μάχη στους τελευταίους γύρους με το Μαρκ Γουέμπερ. Μάταια ο Αυστραλός προσπάθησε να «αγχώσει» τον πολύπειρο Γερμανό για να κάνει λάθος.

Ο Γουέμπερ που ήταν σε στρατηγική 4 πιτ στοπ ανέκτησε μια προς μια τις θέσεις που είχε χάσει στην εκκίνηση εκμεταλλευόμενος την ταχύτητα της RB7 παρότι δε δούλευε το KERS του, όπως και στο μονοθέσιο του Φέτελ.

Μετά το πέσιμο της καρό σημαίας και τη 2η συνεχόμενη νίκη του, περιχαρής ο νικητής Σεμπάστιαν Φέτελ δήλωσε: «Πρέπει να είμαστε χαρούμενοι για τη σημερινή μας νίκη. Δύο στα δύο, τέλειο ξεκίνημα. Αύριο πάμε στην Κίνα όπου αγωνιζόμαστε την ερχόμενη Κυριακή να δούμε εκεί πως θα πάμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: