3/4/14

Δεν θυμάμαι τί άλλο έχω πει...

Ο πρώην γενικός γραμματέας της Κυβέρνησης δήλωσε grosso modo ότι δεν θυμάται τί άλλο έχει πει ή εάν έχει πει κάτι για τον κ. Σαμαρά, ότι είχε επαφές με τους χρυσαυγίτες για το καλό της χώρας, ότι η σχέση του με τον Α. Σαμαρά είναι σφυρηλατημένη στο χρόνο και πως τα χθεσινά επεισόδια με τον γιο του έξω από τα γραφεία των Βουλευτών της Χρυσής Αυγής, ήταν προϊόν του "κώδικα τιμής" που έχει ως αξιωματικός των ΟΥΚ. 

Επισημαίνεται ότι ο Τ. Μπαλτάκος έχει κληθεί την προσεχή Δευτέρα τελικώς (αρχικά είχε ανακοινωθεί η μέρα Τρίτη) να καταθέσει για την υπόθεση του βίντεο ενώ η Εισαγγελέας που έχει αναλάβει την υπόθεση ζήτησε  με έγγραφό της, από τη Βουλή τη διαβίβαση των πρακτικών και του βίντεο που κατέθεσε ο κατηγορούμενος στην υπόθεση της Χρυσής Αυγής, βουλευτής Ηλίας Κασιδιάρης.

Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο ραδιόφωνο του Real είπε μεταξύ άλλων: 

  • Συναντήσεις έγιναν πριν τη δολοφονία Φύσσα. Η συγκεκριμένη έγινε μετά τη δολοφονία Φύσσα, αλλά πριν από  τα Χριστούγεννα όταν και έγιναν οι μεγάλες συναντήσεις.
  • Κάποιος έπρεπε να είχε επαφή για το καλό της χώρας με αυτούς τους ανθρώπους. 500.000 Έλληνες που τους ψήφισαν δεν είναι Ναζί. Κανένας δεν είναι Ναζί.  Έπρεπε να γνωρίζουμε σκέψεις, στρατηγικές και κινήσεις. Το γραφείο μου τυχαία ήταν δίπλα από το δικό τους. Τους έλεγα ότι ήθελαν για να κερδίσω την εμπιστοσύνη τους.
  • Ο πρωθυπουργός δεν ήξερε. Λειτουργούσα αυτοβούλως σαν μεσολαβητής για το καλό της χώρας, για να ξέρω τις θέσεις των χρυσαυγιτών. Δεν περίμενα τη θέση του γ.γ. για να αποκτήσω ταυτότητα λόγου και πρωτοβουλιών. Οι επαφές μου ήταν προσωπικές, δεν του έλεγα τι έκανα. Δεν υπάρχει λόγος να φορτώνεις τον πρωθυπουργό με καθημερινότητες. Ήθελα να απεγκλωβίσω τους χιλιάδες που ψήφισαν Χ.Α. από εκεί που είχαν μπλέξει. Οι επαφές μου ήταν μια λεπτομέρεια για τον Σαμαρά.
  • Η σχέση μας με τον Αντώνη Σαμαρά είναι σφυρηλατημένη μέσα στον χρόνο. Και οι δύο είμαστε δαυλοί αναμμένοι μέσα στον χρόνο για το καλό της πατρίδας. Η ΝΔ είναι παράταξη ευθύνης και μπορεί να κρατήσει τη συνοχή στη χώρα. Η ΝΔ κινδυνεύει να χάσει τη δεξιά της πτέρυγα και ανά αυτό συμβεί θα βγει εκτός φάσματος και προωτοκαθεδρίας. Πάντα υπερασπιζόμουν την ορθοδοξία και τους ενστόλους. Αυτό το ξέρουν όλοι".
  • Δεν θυμάμαι τι άλλο έχω πει ή αν έχω πει κάτι για τον κ. Σαμαρά. Υπάρχουν κι άλλες συνομιλίες και μια- δυο υπάρχουν και μετά. Δεν θυμάμαι μετά από έξι μήνες τι έχω πει. Για τη δολοφονία Φύσσα δεν έμαθα τίποτα, ούτε ρώτησα, ούτε είπαν. Για πολιτικές στοχεύσεις έμαθα, αλλά δεν θέλω να τα πω αυτά από το τηλέφωνο (τηλεφωνική συνέντευξη).
  • Μπορεί να υπάρχουν και άλλα βίντεο και να έχω πει και άλλα. Πού να θυμάμαι όσα είπα πριν από έξι μήνες. Σκέφτηκα ότι μπορεί να με γράφουν γιατί αυτό είναι το ποιόν αυτών των ανθρώπων. Δεν θυμάμαι με ποιους βουλευτές της Χ.Α. έχω συναντηθεί.
  • Χθες παραιτήθηκα αμέσως. Δεν με έδιωξε κανείς. Μόνος μου έφυγα. Δεν έχω διαβάσει τις εφημερίδες, δεν σχολιάζω την "αποπομπή". Πήρα τον Σταμάτη και τον Μπούρα και τους είπα έρχομαι εκεί για παραίτηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: