6/7/14

Στον θρόνο του Silverstone ο King Lewis

Ιδανικό αποτέλεσμα για τον Lewis Hamilton, που έκανε το καλύτερο δυνατό μέσα στην πίστα, αλλά είδε ταυτόχρονα τον Nico Rosberg να εγκαταλείπει...
Στην εκκίνηση ο Rosberg κατάφερε να διατηρήσει άνετα την πρώτη θέση, ενώ πιο πίσω οHamilton κέρδισε δύο θέσεις στις πρώτες 3 στροφές, έχοντας και επαφή με τον Vettel. Όμως, μια καραμπόλα στις πιο πίσω θέσεις ήταν αιτία να διακοπεί ο αγώνας. Ο Raikkonenβγήκε εκτός πίστας και κατά την επιστροφή του στην άσφαλτο δεν κατάφερε να διατηρήσει στην ευθεία το μονοθέσιό του, με αποτέλεσμα να κάνει τετ α κε. Αμέσως πίσω του έρχονταν οιMassa και Kobayash,iμε τον Ιάπωνα να φεύγει στο γρασίδι με... επιτυχία, αλλά τον Βραζιλιάνο να μην μπορεί να αποφύγει την ανεξέλεγκτη Ferrari.
Τα μονοθέσια ξεκίνησαν πάλι τον αγώνα στις θέσεις που είχαν πριν τη διακοπή, πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, για έναν αγώνα πια... 2 γύρους μικρότερο. Ορισμένοι οδηγοί επέλεξαν να αλλάξουν ελαστικά, μεταβάλλοντας την αρχική τους στρατηγική. Στην επανεκκίνηση γρήγορα ο Hamilton απαλλάχτηκε από τον Magnussen κι έβαλε πλώρη για τον Button, ενώ πιο πίσω ο πρώτος γύρος της επανεκκίνησης έκλεισε χωρίς εκπλήξεις και επαφές. Το προσπέρασμα στον Button έγινε με την πρώτη προσπάθεια, στον επόμενο γύρο και πλέον οι δύο Mercedes δεν είχαν άλλα μονοθέσια μεταξύ τους... Ο Alonso έδινε εκπληκτικές μάχες πιο πίσω, προσπερνώντας σε ένα γύρο τον Kvyat και τον Ricciardo και λίγο αργότερα τονHülkenberg, με μια Ferrari που δεν είχε δείξει τόσο ανταγωνιστική μέχρι εκείνη τη στιγμή. Στον 7ο γύρο είχε ήδη κερδίσει 8 θέσεις σε σχέση με την εκκίνηση. Καθώς απολαμβάναμε τις μάχες του Ισπανού... έγινε γνωστό ότι ο οδηγός της Ferrari ήταν υπό διερεύνηση για λάθος τοποθέτηση στη σχάρα της εκκίνησης. Τελικά αποφασίστηκε ποινή στάσης 5 δευτερολέπτων, που θα μπορούσε να εκτίσει πάνω σε ένα κανονικό pit stop.
Μόλις στον 11ο γύρο άρχισαν τα... κανονικά pit stops, με τον Vettel να βάζει τη μεσαία γόμα. Κάπου εκεί είχαμε εντυπωσιακή κι ευτυχώς χωρίς... θύματα, επαφή μεταξύ Guttierez καιMaldonado, όταν ο Esteban προσπάθησε να περάσει κάπως φιλόδοξα τη Lotus. Σε εκπληκτικό ρυθμό ο Bottas κατάφερε να φτάσει τον Button και να τον περάσει από την εξωτερική της Stowe, για την 3η θέση του βάθρου. Ο Hamilton έκοβε γύρο με το γύρο κάποια δέκατα από τον Rosberg, όμως δεν είχε καταφέρει να φτάσει σε απόσταση βολής μέχρι το πρώτο pit stop, το οποίο κι έκανε ο Rosberg στον 17ο γύρο. Ο Lewis καθυστέρησε αρκετά να μπει για το δικό του pit stop, προσπαθώντας να βρεθεί σε καλύτερη κατάσταση προς το τέλος του αγώνα, ενώ και το ίδιο το pit stop ήταν σημαντικά αργότερο σε χρόνο από του team mate του. Με τα σκληρά ελαστικά, σε σχέση με τα μεσαία του Rosberg, ο Hamilton θα μπορούσε θεωρητικά να τερματίσει χωρίς άλλη στάση και ταυτόχρονα ξεκίνησε ένα καταιγιστικό ρυθμό, πλησιάζοντας τον Rosberg πολύ γρήγορα. Πριν ακόμα δούμε τη μονομαχία που περιμέναμε... ο Rosberg εγκατέλειψε λόγω προβλήματος στο κιβώτιο και το κοινό του Silverstone ακούστηκε πιο δυνατά από όλα μαζί τα μονοθέσια που περνούσαν.
Πλέον το ενδιαφέρον ήταν περισσότερο για τις θέσεις του βάθρου και την 4άδα Button-Vettel-Alonso-Magnussen αμέσως πιο πίσω. Ο Alonso συνέχισε την εκπληκτική του εμφάνιση, περνώντας τον Vettel με πείσμα, όμως ο Γερμανός φάνηκε να έχει αποθέματα και αντεπιτέθηκε πολύ γρήγορα, κρατώντας κάτι παραπάνω από... ζωντανή τη μάχη. Εκατέρωθεν κατηγορίες στον ασύρματο από Seb και Fernando ο ένας για την οδήγηση του άλλου, χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός λόγος κι εμείς απλά βλέπαμε εκπληκτικές μονομαχίες από δυο κορυφαίους οδηγούς. Τελικά ο Vettel πέρασε τον Alonso σε μια πολύ σφιχτή μάχη μπαίνοντας στην Copse, αλλά οι διαμαρτυρίες συνεχίστηκαν και μετά το προσπέρασμα!
Bottas και Ricciardo έκλεισαν το βάθρο, χωρίς να μας απασχολήσουν περισσότερο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έκαναν εκπληκτική εμφάνιση για τον εαυτό τους και την ομάδα τους!

Δεν υπάρχουν σχόλια: