31/1/12

15% για το 2012 η συμμετοχή των ασφαλισμένων στις διαγνωστικές εξετάσεις, για αρχή


Θα πληρώνουν μέρος των διαγνωστικών εξετάσεων που κάνουν στα συμβεβλημένα διαγνωστικά κέντρων του Ενιαίου Οργανισμού Παροχών Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ), οι ασφαλισμένοι του ΙΚΑ, ενώ μπαίνει και συνολικό πλαφόν για το ύψος που μπορεί να φθάσει ο προϋπολογισμός του ΕΟΠΥΥ .
Σε κοινή συνέντευξη που παραχώρησαν, σήμερα, ο υπουργός Υγείας Α. Λοβέρδος, ο υφυπουργός Υγείας Μ. Μπόλαρης και ο Κ. Σουλιώτης αντιπρόεδρος του Οργανισμού Πρωτοβάθμιας Υγείας, επισημάνθηκε μεταξύ άλλων φέτος  δεν μπορεί να διατεθεί ποσό μεγαλύτερο των 352 εκατ. ευρώ συνολικά για τους ασφαλισμένους όλων των ταμείων για διαγνωστικές εξετάσεις.
Μάλιστα ο κ. Σουλιώτης τόνισε χαρακτηριστικά ότι «αν στην πορεία του έτους παρουσιαστεί υπέρβαση του προϋπολογισμού, όλα επανεξετάζονται, διότι είπαμε ότι η γραμμή μας είναι ότι έχουμε 352 εκατομμύρια για διενέργεια εξετάσεων και δεν πρέπει να ξοδέψουμε ούτε ένα ευρώ παραπάνω. Άρα όλοι οι φορείς που συμβάλλονται μαζί μας γνωρίζουν ότι αυτό είναι το ποσό που θα τους διανείμουμε».
Παράλληλα, οι ασφαλισμένοι του ΙΚΑ, θα έχουν μια σημαντική επιβάρυνση της τάξης του 15%, για τις διαγνωστικές εξετάσεις που θα κάνουν σε συμβεβλημένα διαγνωστικά κέντρα. Όπως παραδέχτηκε ο κ. Σουλιώτης «υπάρχουν δύο επιλογές. Η μία επιλογή είναι να γίνει μία εξέταση στις δημόσιες δομές, εργαστήρια του ΕΟΠΥΥ και εργαστήρια του ΕΣΥ, δεν υπάρχει συμμετοχή εκεί, και η άλλη στα ιδιωτικά συμβεβλημένα. Εκεί υπάρχει όντως 15% συμμετοχή.
Αν το αναγνώσουμε από την πλευρά του ασφαλισμένου του ΙΚΑ, είναι μια επιβάρυνση».
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

Η Αλουμίνιον Α.Ε. χρωστάει 65 εκατ. ευρώ και στη ΔΕΠΑ & 80 εκατ. ευρώ στη ΔΕΗ


Στη Βουλή έφτασαν τα χρέη της Αλουμίνιον Α.Ε. προς τη ΔΕΗ και τη ΔΕΠΑ. Η εταιρεία χρωστάει περί τα 65 εκατ. ευρώ στη ΔΕΠΑ και πάνω από 80 εκατ. ευρώ στη ΔΕΗ. Δέκα βουλευτές του ΠΑΣΟΚ με επικεφαλής τον Γιάννη Βλατή, έφεραν το θέμα στη Βουλή με ιδιαίτερη αναφορά στο χρέος της εταιρίας Αλουμίνιον Α.Ε.
Σύμφωνα με τους ερωτώντες βουλευτές τα χρέη ξεπερνούν τα 80 εκατομμύρια ευρώ. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, «ένας από τους μεγαλύτερους ιδιώτες καταναλωτές, η Αλουμίνιον Α.Ε., οφείλει πάνω από 80 εκατ. ευρώ, την ώρα μάλιστα που λόγω χαρακτηρισμού της νεότευκτης μονάδας συμπαραγωγής ενέργειας - θερμότητας (CHP Unit) με το άρθρο 197 του Ν. 4001/2011 ως μονάδα συμπαραγωγής υψηλής απόδοσης (ΣΗΘΥΑ), εντάχθηκε και ωφελείται από στις ευνοϊκές διατάξεις τιμολόγησης των ΑΠΕ, με το ποσό των 50 έως 150 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση».
 
Την ίδια στιγμή αποκαλύπτεται ότι η εταιρεία Αλουμίνιον Α.Ε. δεν χρωστά μόνο στην ΔΕΗ, αλλά και στην ΔΕΠΑ, προς την οποία το χρέος της είναι της τάξης των 65 εκατ. ευρώ.
 
Ενώ λοιπόν χρωστά τα χρήματα αυτά σε ΔΕΗ και ΔΕΠΑ, η μητρική εταιρεία της Αλουμίνιον Α.Ε., ο Όμιλος Μυτιληναίου, ανακοινώνει κέρδη προ φόρων για το 9μηνο του 2011 που αγγίζουν τα 100 εκατ. ευρώ. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει ότι η μη πληρωμή των χρεών προς ΔΕΗ και ΔΕΠΑ δεν οφείλεται σε αδυναμία της εταιρείας να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της, αλλά σε επιχειρηματικές σκοπιμότητες, με την ανοχή φυσικά κάποιων.
 
Το τελευταίο είναι και αυτό που προκαλεί τις περισσότερες αντιδράσεις. Εύρωστες επιχειρήσεις χρωστούν δεκάδες εκατομμύρια, την ίδια στιγμή που σε νοικοκυριά και μικροεπιχειρήσεις κόβεται το ρεύμα για μερικές δεκάδες ή εκατοντάδες ευρώ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

Αντί να παραιτηθεί ο κωλοτούμπας στέλνει επιστολές στην ΕΕ


Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρης έστειλε σήμερα επιστολή προς τους Προέδρους του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και των πολιτικών ομάδων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου με αφορμή τους προτεινόμενους όρους που υποβλήθηκαν ενόψει της νέας συμφωνίας δανείου. 
Το πλήρες κείμενο της Επιστολής του Προέδρου του ΛΑΟΣ έχει ως εξής:

«Η Ελλάδα είναι σε μια κρίσιμη καμπή στην πορεία της για δημοσιονομική εξυγίανση και οικονομική ανάκαμψη. Τα κριτήρια λιτότητας με τα οποία επιβαρύνεται ο ελληνικός λαός είναι άνευ προηγουμένου στην πρόσφατη ελληνική ιστορία.

Αν και η σημασία της αναδιάρθρωσης του χρέους και η νέα σύμβαση του δανείου δεν μπορούν να αμφισβητηθούν στο πλαίσιο της συνέχισης των προσπαθειών για τη δημιουργία μιας υγιούς και ανταγωνιστικής οικονομίας, δεν μπορεί οι όροι της συμφωνίας αυτής να παραβιάζουν θεμελιώδη δικαιώματα τα οποία μέχρι τώρα δεν έχουν ποτέ αμφισβητηθεί σε μια δημοκρατική κοινωνία και ένα κυρίαρχο κράτος.

Ορισμένοι από τους προτεινόμενους όρους που υποβλήθηκαν ενόψει της νέας συμφωνίας δανείου θα κλονίσουν την πεποίθηση του ελληνικού λαού σχετικά με την όλη διαδικασία όπως επίσης και την προσπάθεια του πολιτικού συστήματος να πείσει τους πολίτες για τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις.

Επιπρόσθετα, θα επιβραδυνθεί η οικονομία σε σημείο χωρίς επιστροφή και θα προκληθεί κοινωνική αναταραχή, τέτοια που η Ευρώπη δεν έχει δει για δεκαετίες, κάτι το οποίο θα καταστήσει την εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων ανέφικτη. Η αναταραχή στην Ελλάδα θα εξαπλωθεί και σε άλλες χώρες και θα εκφράσει την απογοήτευση των λαών όλης της Ευρώπης απέναντι στις στρεβλώσεις της συμμετοχικής δημοκρατίας.

Πολλές από τις προτάσεις που συζητιούνται για τη συμφωνία είναι σε αντίθεση με το κοινοτικό κεκτημένο και τον πυρήνα της ευρωπαϊκής νομοθεσίας για τα θεμελιώδη δικαιώματα και τις ελευθερίες.

Πολλές εκ των παρεμβάσεων στην αγορά εργασίας είναι ενάντια στις βασικές διατάξεις των χαρτών του Διεθνούς Οργανισμού Εργασίας.
Οι μεταρρυθμίσεις δεν μπορούν να γίνουν με το πιστόλι στον κρόταφο όταν απαιτείται η συμμετοχή μιας ολόκληρης κοινωνίας. Είναι μια ωρολογιακή βόμβα για όλο τον δυτικό κόσμο.

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο είναι το μόνο άμεσα εκλεγμένο όργανο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αντιπροσωπεύει τη δέσμευση της Ένωσης για την εξάλειψη των πρακτικών που συντηρούν ένα δημοκρατικό έλλειμμα.

Είναι για αυτόν ακριβώς τον λόγο, και σύμφωνα με το πνεύμα της Συνθήκης της Λισαβόνας, που κάνω έκκληση προς την επόμενη ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου όπου θα συζητηθούν τα αποτελέσματα της Ευρωπαϊκής Συνόδου Κορυφής και ζητώ στρατηγική παρέμβαση σας για την προστασία τόσο της διαδικασίας μεταρρύθμισης σε χώρες που έχουν πληγεί από την κρίση, όπως η Ελλάδα, όσο και τις θεμελιώδεις δημοκρατικές αξίες στις οποίες στηρίζεται η Ευρώπη για την ευημερία και τη συνεργασία ανάμεσα στους λαούς της.

Όλοι καταλαβαίνουμε ότι θυσίες προς την προσαρμογή και ανάκαμψη θα είναι τεράστιες και ο ελληνικό λαός έχει ήδη δείξει τεράστια υπομονή και ωριμότητα στην αντιμετώπιση της διαδικασίας. Ωστόσο, η θυσία της εθνικής αξιοπρέπειας και η επιβολή μιας οικονομικής δικτατορίας στην Ελλάδα δεν μπορεί να θεωρηθεί ως μέρος οποιασδήποτε διαδικασίας βοήθειας προς την Ελλάδα.

Είναι με αυτά τα λόγια που κάνω αυτή τη δραματική έκκληση ζητώντας τη δέσμευσή σας στην δημοκρατία ώστε να επηρεάσετε το εκτελεστικό όργανο της Ένωσης προς μια πιο ορθολογική και βασισμένη σε αρχές προσέγγιση για την ελληνική οικονομική κρίση».
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

Στο 19,2% η ανεργία τον Οκτώβρη σύμφωνα με την Eurostat. Η Ελληνική Στατιστική Αρχή είχε ανακοινώσει 18,2% για τον ίδιο μήνα & μιλάνε για αξιοπιστία?




Στο 19,2% ανήλθε ο δείκτης ανεργίας τον Οκτώβριο του 2011 στην Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας (Eurostat) που δόθηκαν την Τρίτη στη δημοσιότητα. Το ποσοστό αυτό κατατάσσει την Ελλάδα
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat, η ανεργία στην Ελλάδα τον Οκτώβριο ανήλθε στο 19,2%, ποσοστο που την καθιστά δεύτερη χώρα στην ΕΕ με την υψηλότερη ανεργία, μετά την Ισπανία (22,7%). Σημειώνεται ότι το ποσοστό της κοινοτικής στατιστικής υπηρεσίας είναι υψηλότερο από το ποσοστό ανεργία του ίδιου μήνα που είχε ανακοινώσει η Ελληνική Στατιστική Αρχή (18,2%).

Βάσει των στοιχείων της Eurostat, τον ίδιο μήνα, η Ελλάδα κατέγραψε τον δεύτερο υψηλότερο δείκτη ανεργίας στην ΕΕ για τους νέους κάτω των 25 ετών, ο οποίος διαμορφώθηκε στο 47,2%, μετά την Ισπανία (48,3%). Στους άνδρες, ο δείκτης ανεργίας στην Ελλάδα έφτασε το 17,2% και στις γυναίκες το 22,1%.
Σε ιστορικά υψηλά η ανεργία στην ευρωζώνη
Η ανεργία στην «ΕΕ των 27» έφτασε το 9,8% και στην ευρωζώνη το 10,3%. Τα χαμηλότερα ποσοστά ανεργίας σημειώνονται στην Αυστρία (4,1%), στην Ολλανδία (4,8%), στο Λουξεμβούργο (4,9%) και στη Γερμανία (5,7%).

Τον Δεκέμβριο του 2011, η ανεργία στην "ΕΕ των 27" ανήλθε στο 9,9% και στην ευρωζώνη στο 10,4%. Δεν υπάρχουν στοιχεία για την Ελλάδα.
 
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

Ήττα των Βρετανών από τους Γάλλος στον Ινδικό διαγωνισμό πολεμικών αεροσκαφών

Η γαλλική Dassault, με το αεροσκάφος πολλαπλών ρόλων Rafale, κέρδισε το συμβόλαιο στον πολυεθνή διαγωνισμό για την ανανέωση του στόλου της ινδικής Πολεμικής Αεροπορίας με 126 νέα μαχητικά. Το ύψος του συμβολαίου που θα υπογράψει η Dassault εκτιμάται ότι ανέρχεται σε 12 δισ. δολάρια. Η γαλλική εταιρεία που κατασκευάζει το Rafale έκανε καλύτερη προσφορά από τον όμιλο Eurofighter, που κατασκευάζει το Typhoon.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

Όλα τα μέτρα είναι στο τραπέζι

Παρά τις επίμονες ερωτήσεις των δημοσιογράφων ο Πρωθυπουργός δεν θέλησε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες ως προς την πορεία των συζητήσεων με την τρόικα. «Οι διαπραγματεύσεις γίνονται στην Αθήνα και στην Αθήνα θα συνεχιστούν. Η ελληνική κυβέρνηση έχει θέσεις και κόκκινες γραμμές» είπε χαρακτηριστικά ο Λουκάς Παπαδήμος και πρόσθεσε «όλα τα μέτρα είναι στο τραπέζι». 

Παραδέχθηκε ότι υπάρχουν προβλήματα στις συνομιλίες με την τρόικα και ότι τα χρονικά περιθώρια στενεύουν ασφυκτικά, αλλά εξέφρασε την αισιοδοξία πως «μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα έχει ολοκληρωθεί το PSI αλλά και τα μέτρα για το νέο πρόγραμμα 2012 -2015». 



Ο Πρωθυπουργός κατά την συνέντευξη τύπου στις Βρυξέλλες αμέσως μετά την σύνοδο κορυφής έστειλε μήνυμα και προς τους βουλευτές των τριών κομμάτων που μετέχουν στην κυβέρνηση. Ο Λουκάς Παπαδήμος δεν έκρυψε την ενόχληση του για τα όσα συνέβησαν στην ψηφοφορία των άρθρων του πολυνομοσχεδίου. 

«Είμαι βέβαιος πως οι Έλληνες βουλευτές θα πράξουν το καθήκον τους με γνώμονα το εθνικό συμφέρον» και υπενθύμισε με νόημα πως και τα τρία κόμματα έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης σε αυτή την κυβέρνηση προκειμένου να εκπληρώσει τον σκοπό της. 

Ωστόσο δεν ξεκαθάρισε τον τρόπο με τον οποίο ζητούν οι Βρυξέλλες να δεσμευτούν τα κόμματα που μετέχουν στην κυβέρνηση συνεργασίας για τα νέα μέτρα. «Αυτό θα το δούμε αργότερα» είπε ο Πρωθυπουργός και πρόσθεσε «εκείνο που ζητούν και έχει γραφτεί και στα συμπεράσματα της συνόδου είναι τα κόμματα να δεσμευτούν ότι θα τηρήσουν αμετάκλητα τα όσα συμφωνηθούν με την Τρόικα για το νέο δανειακό πρόγραμμα». 



Υποστήριξε επίσης πως η γερμανική πρόταση για το θέμα του επιτρόπου δεν συζητήθηκε καθόλου στην συνεδρίαση της συνόδου κορυφής. 

Ο Λουκάς Παπαδήμος υποστήριξε επίσης πως έχουν γίνει σημαντικές προσπάθειες τα δύο τελευταία χρόνια όσον αφορά την μείωση των πρωτογεννών ελλειμμάτων, τόνισε ωστόσο πως «η προσπάθεια θα πρέπει να συνεχιστεί για να πετύχουμε τους στόχους που έχουμε θέσει και η Ελλάδα να γίνει και πάλι ανταγωνιστική».
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

Η κ. Ρεπούση ετοιμάζεται να ξαναγράψει ιστορία με την Δημοκρατική Αριστερά


Κλείνει τις συνεργασίες της με το ΠΑΣΟΚ η ΔΗΑΡ, η οποία ανακοίνωσε την συνεργασία της με τους «Ελεύθερους Πολίτες», ήτοι τον βουλευτή Βασίλη Οικονόμου, τον γνωστό δημοσιογράφο (από τα χρόνια της… Αλλαγής) Μάκη Γιομπαζολιά και τον πρώην βουλευτή Νίκο Γαλανό. Ταυτόχρονα η ΔΗΑΡ που έγινε πλέον … ΔΙΑΡΙ,«συμπληρώνει» τα ψηφοδέλτιά της με τελευταία απόφαση ο γραμματέας του κόμματος Σπύρος Λυκούδης (εδώ και χρόνια από τους πλέον στενούς συνεργάτες του Κουβέλη) να καταλαμβάνει την εκλόγιμη θέση του ψηφοδελτίου Επικρατείας.
Όσον αφορά την συνεργασία με τους «Ελεύθερους Πολίτες επιτεύχθηκε με το βλέμμα στην επόμενη ημέρα του ΠΑΣΟΚ, καθώς οι Β. Οικονόμου, Γιομπαζολιάς και Γαλανός θέλουν να διαδραματίσουν ρόλο στις εξελίξεις στο ΠΑΣΟΚ. Γι’ αυτό μιλάνε για «ανασυγκρότηση του ευρύτερου  δημοκρατικού, προοδευτικού χώρου».
Κατά τα άλλα, χθες το μεσημέρι της Δευτέρας είχα ένα επαγγελματικό ραντεβού σε εστιατόριο της … γνωστής οδού Βαλαωρίτου.
Μπαίνοντας μέσα, πέφτω πάνω στους γνωστούς  Καθηγητές ….Ηλία Νικολακόπουλο,  Λουκά Τσούκαλη και Φωτεινή Τσαλίκογλου.
Προχώρησα στο βάθος του καταστήματος και βλέπω σ’ ένα μεγάλο τραπέζι να πίνουν μπύρες και να χαχανίζουν ανέμελα ο Γραμματέας της Δημοκρατικής Αριστεράς Σπύρος Λυκούδης,  η του …συνωστισμού της Σμύρνης,  Καθηγήτρια κ. Ρεπούση, ο επίσης Καθηγητής κ. Πανούσης, ο γνωστός από τις εμφανίσεις του στην τηλεόραση Θεόδωρος Μαργαρίτης και κάποιοι άλλοι ….άγνωστοι σ’ εμένα τουλάχιστον.
«Οι δεξιοί ή δεν έχουν πια λεφτά ή δουλεύουν τέτοια ώρα. Μόνο οι κρατικοδιαίτοι της …..Αριστεράς δείχνουν άνετοι!!!», σχολίασε δηκτικά και μάλλον μεγαλόφωνα ένας από τους πελάτες του μαγαζιού την ώρα που αποχωρούσε ο κ. Πανούσης.
Η κα Ρεπούση έμεινε τελευταία…Προφανώς θα κρατούσε τα  πρακτικά της …συνεδρίασης για να γράψει …ιστορία!
Καραμανλής και Γιαννάκου μας φόρεσαν καπέλλο την Ρεπούση και τον Βερέμη. Αυτοί είναι ΠΙΟ μειωμένης εθνικής συνείδησης από Ρεπούση & σία. Αν θέλουν να με κάνουν μήνυση οι Γιαννάκου και κουρασμένος παρακαλώ το google να τους δώσει τα στοιχεία μου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

Επέτειος για τα Ίμια


Δεκαεφτά χρόνια συμπληρώνονται από την κρίση των Ιμίων που άρχισε με αφορμή την προσάραξη πλοίου στις ελληνικές βραχονησίδες. Λίγο έλειψε εκείνη την περίοδο Ελλάδα και Τουρκία να οδηγηθούν σε ένοπλη σύγκρουση. 
Ύστερα από την παρέμβαση του ΝΑΤΟ και των ΗΠΑ, η ένταση εκτονώθηκε και οι δύο χώρες απέσυραν τους στόλους τους. Πώς όμως άρχισαν όλα; Στις 25 Δεκεμβρίου 1995 σημειώθηκε το πρώτο επεισόδιο. Το τουρκικό πλοίο Φιγκέν Ακάτ προσάραξε σε αβαθή ύδατα κοντά στις βραχονησίδες και εξέπεμψε σήμα κινδύνου. 
 
Το λιμεναρχείο Καλύμνου, ήταν το πλησιέστερο στην περιοχή, διέθεσε ρυμουλκό για να αποκολλήσει το τουρκικό πλοίο. Μόνο που ο πλοίαρχός του αρνήθηκε επειδή υποστήριζε ότι βρισκόταν σε τουρκική περιοχή και περίμενε από τις τουρκικές αρχές να του προσφέρουν βοήθεια. 
 
Την επόμενη ημέρα, το λιμεναρχείο του νησιού ενημέρωσε την αρμόδια διεύθυνση του υπουργείου Εξωτερικών, το οποίο μέσω του γραμματέα της ελληνικής πρεσβείας στην Άγκυρα, Γιάννη Παπαμελετίου, ειδοποίησε τον γραμματέα της Διεύθυνσης Ελληνικών Υποθέσεων του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών, Τσινάρ Εγκίν, ότι αν δεν παρέμβαινε ρυμουλκό, το τουρκικό πλοίο θα κινδύνευε.
 
Έτσι, στις 27 Δεκεμβρίου, το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών ενημέρωσε την ελληνική πρεσβεία ότι ανεξάρτητα από το ποιος θα αναλάμβανε τη διάσωση του πλοίου, υπήρχε πρόβλημα με τα Ίμια. 
 
Τελικά, στις 28 του μήνα, δύο ελληνικά ρυμουλκά αποκόλλησαν το τουρκικό φορτηγό και το οδήγησαν στο λιμάνι Κιουλούκ της Τουρκίας. Εκείνο το πρωί μάλιστα ένα τουρκικό, πλήρως εξοπλισμένο, μαχητικό αεροσκάφος κατέπεσε στα ελληνικά χωρικά ύδατα, στην περιοχή της Λέσβου, ύστερα από εμπλοκή με ελληνικά μαχητικά. Ο Τούρκος πιλότος διασώθηκε μετά από ελληνική βοήθεια.
 
Στις 29 του μήνα, το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών επέδωσε ανακοίνωση στο ελληνικό, στο οποίο ανέφερε ότι οι βραχονησίδες είναι καταχωρημένες στο κτηματολόγιο Μουγκλά του νομού Μπουντρούμ και γι’ αυτό ανήκουν στην Τουρκία. Η γειτονική χώρα φίνεται ότι διεκδικούσε τα νησιά. 
 
Έτσι, ο τότε δήμαρχος Καλύμνου, Δημήτρης Διακομιχάλης, που είχε την υποψία ότι η Τουρκία προσανατολίζεται σε εδαφικές αξιώσεις στα Ίμια, ύψωσε την ελληνική σημαία σε ένα από τα δύο νησιά στις 25 Ιανουαρίου 1996. Μαζί του είχε τον αστυνομικό διευθυντή του νησιού, έναν ιερέα και δύο κατοίκους. 
 
Τα τηλεοπτικά τουρκικά κανάλια μετέδιδαν εικόνες με την ελληνική σημαία να κυματίζει και στη γειτονική χώρα προκλήθηκε σάλος. Δύο δημοσιογράφοι του γραφείου της εφημερίδας Χουριέτ στη Σμύρνη με ελικόπτερο μετέβησαν εκεί, κατέβασαν την ελληνική σημαία και ύψωσαν την τουρκική. 
 
Μάλιστα, βιντεοσκόπησαν και πρόβαλαν σε τηλεοπτικό τουρκικό δίκτυο την επιχείρησή τους με αποτέλεσμα το γεγονός να πάρει τεράστιες διαστάσεις. 
Μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα ελληνικά και τουρκικά πολεμικά κινήθηκαν στην περιοχή. 
 
Η ένταση κλιμακώθηκε τις επόμενες μέρες. Στις 28 Ιανουαρίου 1996 το περιπολικό «Αντωνίου» του Πολεμικού Ναυτικού απέστειλε την τουρκική σημαία και ύψωσε την ελληνική. Εκείνο το βράδυ μάλιστα, έλληνες βατραχάνθρωποι αποβιβάστηκαν στη βραχονησίδα χωρίς να γίνουν αντιληπτοί από τα τούρκικα πολεμικά. 
 
Την επόμενη μέρα, ο τότε πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης, με προγραμματικές δηλώσεις από τη Βουλή, έστειλε μήνυμα στην Τουρκία ότι σε οποιαδήποτε πρόκληση η χώρα μας θα αντιδράσει άμεσα και δυναμικά. Μία μέρα αργότερα και συγκεκριμένα στις 30 Ιανουαρίου, η τότε πρωθυπουργός της Τουρκίας, Τανσού Τσιλέρ, δήλωνε ότι την επόμενη μέρα η ελληνική σημαία θα έχει κατέβει από τα Ίμια. 
 
Στις 31 Ιανουαρίου τουρκικές ειδικές δυνάμεις αποβιβάστηκαν στη Μικρή Ίμια. Την ίδια μέρα ελικόπτερο του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού, που σηκώθηκε προκειμένου να διαπιστώσει την παρουσία των Τούρκων στη βραχονησίδα, κατέπεσε κατά την επιστροφή του στη φρεγάτα Ναυαρίνο με αποτέλεσμα τα τρία μέλη του πληρώματος, ο υποπλοίαρχος Χριστόδουλος Καραθανάσης, ο υποπλοίαρχος Παναγιώτης Βλαχάκος και ο αρχικελευστής Έκτορας Γιαλοψός να σκοτωθούν. 
 
Για τις αιτίες της πτώσης του ελικοπτέρου έχουν διατυπωθεί διάφορες απόψεις. Ωστόσο υπάρχει η άποψη ότι η αληθινή αιτία της πτώσης δεν έγινε γνωστή προκειμένου να λήξει η κρίση και να μην οδηγηθούν οι δύο χώρες σε γενικευμένη σύρραξη ή ακόμα και σε πόλεμο.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

Στα ύψη η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης


Δεν έφτανε η πολλαπλή φορολογική επιβάρυνση από τα εισπρακτικά μέτρα…
Δεν έφτανε η κατακόρυφη αύξηση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης, λόγω της μερικής εξίσωσης του ειδικού φόρου κατανάλωσης με του κίνησης (από τον ερχόμενο Οκτώβριο θα είναι στο 100%)…
 
Δεν έφτανε το πολικό ψύχος αυτών των ημερών, που αυξάνει τις ανάγκες για θέρμανση…
 
… οι καταναλωτές έχουν να αντιμετωπίσουν και τα φαινόμενα κερδοσκοπίας στην αγορά. 
 
Τι ακριβώς συμβαίνει; 
 
Πολλοί έμποροι εκμεταλλεύονται τις υπό του μηδενός θερμοκρασίες, που επικρατούν σε όλη την Ελλάδα, και έχουν εκτοξεύσει τις τιμές, επιχειρώντας να βγάλουν και τα σπασμένα της φετινής περιόδου, αφού είναι γνωστό ότι πολλά νοικοκυριά έχουν καταφύγει σε οικονομικότερες λύσεις.
 
Το φαινόμενο παρατηρείται κυρίως σε περιοχές της βόρειας Ελλάδας, όπου η τιμή διάθεσης του καυσίμου φτάνει ακόμα και πάνω από το 1,15 ευρώ ανά λίτρο, όταν η μέση τιμή πώλησης δεν ξεπερνά το 1,05 ευρώ !
 
Μάλιστα, με την τιμή του πετρελαίου κίνησης να βρίσκεται στην Αθήνα μεταξύ 1,50 - 1,53 ευρώ ανά λίτρο, η πλήρης εξίσωση του φόρου κατανάλωσης από τον Οκτώβριο, θα σημάνει ακόμα μεγαλύτερη επιβάρυνση για τα νοικοκυριά – τα έσοδα των οποίων μειώνονται κάθε μήνα -, αφού η τιμή του θέρμανσης θα αυξηθεί κατά σχεδόν 50% !
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

Δεν κλείνουν ΕΤ1, Cine/Sport+ και Ραδιοτηλεόραση

Στις ελληνικές καλένδες παραπέμπεται η εξυγίανση της ΕΡΤ, καθώς το ΔΣ της κρατικής ραδιοτηλεόρασης ανακοίνωσε ότι δεν κλείνουν ΕΤ1, το ψηφιακό κανάλι Cine/Sport+ και του περιοδικού Ραδιοτηλεόραση επικαλούμενο τα πορίσματα «ειδικής μελέτης».

Υπενθυμίζεται ότι ο υπουργός Επικρατείας Ηλία Μόσιαλος, είχε εξαγγείλει το κλείσιμο ΕΤ1, Cine/Sport+ και της Ραδιοτηλεόρασης, καθώς και τη μείωση του αριθμού των περιφερειακών σταθμών, στο πλαίσιο του εξορθολογισμού του κόστους της εταιρείας, 

Ειδικότερα σύμφωνα τα ανακοινωθέντα:


- Η ΝΕΤ παραμένει το κυρίως ενημερωτικό κανάλι. Ο κορμός και οι ζώνες του προγράμματος καθορίζονται από τα δελτία ειδήσεων και τις βασικές ενημερωτικές εκπομπές, ενώ το πρόγραμμα θα συμπληρώνουν κινηματογραφικές ταινίες, ντοκιμαντέρ, μεγάλα αθλητικά γεγονότα και ψυχαγωγικό πρόγραμμα.
- Η ΕΤ3 διατηρεί το χαρακτήρα της, αναδεικνύοντας, μέσα από το πρόγραμμά της, τις ανάγκες, τις δράσεις, τη δημιουργικότητα και την ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας. Το πρόγραμμά της εμπλουτίζεται περαιτέρω με αθλητικό πρόγραμμα.
- Η ΕΤ1 παραμένει κανάλι με έμφαση στον πολιτισμό, με πολιτιστικές και ψυχαγωγικές εκπομπές, κινηματογραφικές ταινίες, παιδικό πρόγραμμα, ντοκιμαντέρ και εκπομπές ειδικού ενδιαφέροντος. Η ΕΡΤ, εκμεταλλευόμενη τις δυνατότητες που προσφέρονται από την ψηφιακή τεχνολογία, εντάσσει στη δυναμική του προγράμματος της ΕΤ1 και τις υπηρεσίες που προσφέρει η Δημόσια Τηλεόραση και στα 'Άτομα με Ειδικές Ανάγκες, και οι οποίες παρέχονταν από το Πρίσμα+. Με την απορρόφηση αυτή θα προκύψει πρόγραμμα υψηλότερων προδιαγραφών, προσβάσιμο από τα ΑμεΑ, οικονομίες κλίμακας για την εταιρεία και εξοικονόμηση ψηφιακών συχνοτήτων.
- Το ψηφιακό κανάλι Cine/Sport+ μετατρέπεται σε δορυφορικό.
- Συνέχιση λειτουργίας και εκσυγχρονισμός του περιοδικού «Ραδιοτηλεόραση», με εξορθολογισμό του λειτουργικού κόστους και βελτίωση του περιεχομένου.

Επίσης, το ΔΣ της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης ενέκρινε το σχέδιο αλλαγών και βελτιώσεων στη λειτουργία των 19 περιφερειακών ραδιοφωνικών σταθμών της εταιρείας.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

Κραχ στις ναυλαγορές

Σε μίνι-κραχ εξελίσσεται η κρίση στις ναυλαγορές απειλώντας να αποσταθεροποιήσει περαιτέρω τα θεμελιώδη των χειμαζόμενων ναυτιλιακών, τα δανειακά χαρτοφυλάκια των τραπεζών, τα ναυπηγεία και εν τέλει τις οικονομίες εκείνες, όπως η ελληνική που έχουν μεγάλη εξάρτηση από τις εισροές ναυτιλιακού συναλλάγματος. Τη Δευτέρα το βράδυ ο δείκτης βαρόμετρο των ναυλαγορών που παρακολουθεί τα ημερήσια έσοδα των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, Baltic Dry Index άγγιξε τα χαμηλότερα επίπεδα του κύκλου που ξεκίνησε με την κατάρρευση της Lehman Brothers. Όμως σε αντίθεση με το πλήρες πάγωμα των πιστωτικών γραμμών στα τέλη του 2008 σήμερα τόσο η παγκόσμια οικονομία όσο και το διεθνές χρηματοπιστωτικό σύστημα δεν εμφανίζουν τις δυσλειτουργίες εκείνες χτυπώντας δυνατά το καμπανάκι για τον κλάδο.

Ο Baltic Dry Index εμφανίζει πλέον απώλειες της τάξης του 58% από τις αρχές Ιανουαρίου και έχει περιέλθει στις 700 μονάδες έναντι 663 στις 5 Δεκεμβρίου του 2008. Τα επίπεδα των ναύλων που αυτό υπονοεί είναι σημαντικά χαμηλότερα από αυτά που χρειάζονται για να μπορούν να ισοσκελίσουν τα έξοδα τους τα ποντοπόρα φορτηγά. Η ναυτιλιακή αναλύτρια γκουρού της Wall Street, Natasha Boyden (Cantor Fitzgerald) σε σημείωμα της προς τους πελάτες της επισημαίνει πως τον Ιανουάριο μόνο παραδόθηκαν σε ναυτιλιακές 117 νέα φορτηγά πλοία γεγονός που αποτυπώνει το πρόβλημα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Μεγάλες επενδύσεις, που έγιναν σε μεγάλο βαθμό με τραπεζικό δανεισμό, τα προηγούμενα χρόνια αλλά και μετά την κρίση από όσους εκτίμησαν ότι τα χειρότερα είναι ήδη πίσω, πλημμυρίζουν εδώ και καιρό και συνεχίζουν να το κάνουν, την αγορά με μεταφορική δυναμικότητα που υπερτερεί σημαντικά της ζήτησης. Δημιουργείται παράλληλα μεγάλο πρόβλημα και στην εξυπηρέτηση των δανειακών υποχρεώσεων των πλοιοκτητών προς τις τράπεζες με βάση δανειακές συμβάσεις που συχνά περιέχουν όρους για τη ρευστότητα των διαχειριστών και την αξία των πλοίων.

Για να γίνει αντιληπτό το μέγεθος του προβλήματος αξίζει να αναφερθεί πως μόνο η ελληνική πλοιοκτησία έχει τραπεζικές υποχρεώσεις της τάξης των 50 δισ. ευρώ με βάση τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία. Μεγάλο μέρος εξ΄ αυτών, περί τα 12 δισ. ευρώ οφείλεται σε ελληνικές τράπεζες. Αν και η κρίση στα φορτηγά έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά από την κρίση στα δεξαμενόπλοια και εκεί υπάρχει μεγάλη πίεση. Ελάχιστες είναι οι «γωνίες» της ναυτιλίας που έχουν θετικά θεμελιώδη.

Πρόβλημα όμως θα αντιμετωπίσουν και τα ναυπηγεία αφού εκτιμάται ότι μπορεί να ακυρωθεί έως και το 50% των παραγγελιών για φορτηγά αλλά και άλλων τύπων πλοίων καθώς πολλοί εφοπλιστές, όπως και το 2009, ενδέχεται να προτιμήσουν να αφήσουν τις προκαταβολές τους παρά να παραλάβουν –και να πληρώσουν πλοία- που όταν θα δουλέψουν θα έχουν σημαντικά χαμηλότερη αξία από αυτή που θα έχουν γράψει στα βιβλία τους.

Οι επαΐοντες αναμένουν πως το 2012 θα είναι η χρονιά που θα κρίνει την ύπαρξη εκατοντάδων εταιρειών της ναυτιλίας και πιθανολογούν πως η βιαιότητα της τελευταίας πτωτικής κίνησης ναύλων και αξιών μπορεί να σηματοδοτεί την έλευση αν όχι της ανάκαμψης, τότε της σταθεροποίησης. Με την παγκόσμια οικονομία όμως σε ασθμαίνουσα κατάσταση γίνεται αντιληπτό πως τα πράγματα δεν θα είναι εύκολα. Η εικόνα αυτή αναμένεται να αυξήσει έως και κατά 50% τις διαλύσεις παλιότερων πλοίων. Η Janet Lewis της Macquarie Capital Securities, οίκου που ειδικεύεται στον κλάδο, μιλά για μαζικές διαλύσεις φορτηγών πλοίων παρά τον τετραπλασιασμό αυτής της αγοράς ήδη το 2011. Όμως ακόμα και αυτές οι αποσύρσεις δεν κρίνονται επαρκείς για να ισορροπήσουν την προσφορά με τη ζήτηση. Ένας ακόμα διεθνής οίκος που ειδικεύεται στη ναυτιλία, η Jefferies σε έκθεση της δεν βλέπει ανάκαμψη πριν το 2013.

Και αν όλα αυτά φαντάζουν αδιάφορα αξίζει τότε να υπογραμμιστεί πως με βάση τα στοιχεία του Ναυτικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας η ναυτιλία εν γένει δημιουργεί περί τις 400.000 άμεσα και έμμεσα εξαρτώμενες θέσεις εργασίας στην ελληνική οικονομία, ενώ ειδικά η ποντοπόρος προσφέρει σταθερά και ανέξοδα 15 με 19 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως σε συνάλλαγμα (περιορίζοντας αναλόγως το έλλειμμα το εμπορικού ισοζυγίου, τον καθρέφτη δηλαδή της έλλειψης ανταγωνιστικότητα της οικονομίας) ενώ δημιουργεί το 75% των παραπάνω θέσεων εργασίας.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

Άκαρπη η επαφή Λαυρεντιάδη ,Proton Bank

Χωρίς συμφωνία κατέληξαν οι επαφές του επιχειρηματία Λαυρέντη Λαυρεντιάδη με την νέα Proton Bank για την επιστροφή των δανείων ύψους περίπου 393 εκατομμυρίων ευρώ που ελήφθησαν από εταιρίες εμμέσου ή αμέσου ενδιαφέροντος Λαυρεντιάδη την εποχή που ο ίδιος ήταν πρόεδρος του ΔΣ της τράπεζας και χαρακτηρίζονται ως «επισφαλή». 

Αυτό αποφασίστηκε μετά από ΔΣ της τράπεζας, η οποία απέρριψε την προσφορά του επιχειρηματία, αφού μπορεί να μην υπήρξε διαφωνία για το ύψος του ποσού που θα επιστραφεί ( δεν αμφισβητεί το ποσό η πλευρά Λαυρεντιάδη) αλλά υπήρξαν αντίθετες απόψεις για τον τρόπο και χρόνο καταβολής τους. 

Με αυτό τον τρόπο όμως και μετά την μη εμφάνιση του επιχειρηματία ενώπιον του εισαγγελέα Γιάννη Δραγάτση ώστε να δώσει εξηγήσεις, η ποινική έρευνα για την υπόθεση κλείνει και σύμφωνα με πληροφορίες τις επόμενες ημέρες ο εισαγγελέας θα συντάξει πολυσέλιδο πόρισμα με το οποίο -πιθανότατα-θα εισηγείται την άσκηση κακουργηματικών διώξεων. 

Ενώπιον του κ. Δραγάτση εμφανίστηκαν πάντως οι συνήγοροι του επιχειρηματία οι οποίοι αιτήθηκαν νέα προθεσμία εκ μέρους του (ήδη του έχουν χορηγηθεί σειρά προθεσμιών επί μήνες) κάτι που δεν έγινε δεκτό από τον εισαγγελέα. Το κλείσιμο δε της διαπραγμάτευσης εκ μέρους της τράπεζας, οδήγησε και σε κλείσιμο της δικογραφίας χωρίς να έχει δώσει εξηγήσεις ο κ. Λαυρεντιάδης. 

Πάντως σε βάρος του έχει υποβληθεί μηνύσεις τόσο από την παλιά όσο και από τη Νέα Proton Bank οι οποίες θα παραστούν ως πολιτικώς ενάγουσες στην εξέλιξη της ποινικής διαδικασίας. 

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν δημοσιοποιηθεί, το συνολικό ποσό των δανείων (σε παλιά και νέα Proton) προσεγγίζει τα 700 εκατ. ευρώ ενώ ήδη ο κ. Λαυρεντιάδης έχει επιστρέψει στην Τράπεζα 51 εκατ. ευρώ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

Βουβάλια Κερκίνης. Ολοένα και περισσότεροι επισκέπτες της λίμνης Κερκίνης και αγοραστές από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό γίνονται φανατικοί του διάσημου καβουρμά, των λουκάνικων, των μπιφτεκιών και άλλων γευστικών προϊόντων του βουβαλιού


Η ανάπτυξη της «βιομηχανίας» εκτροφής νεροβούβαλων και της επεξεργασίας του κρέατος και των προϊόντων τους στην περιοχή της λίμνης Κερκίνηςαποτελεί το καλύτερο παράδειγμα για τις ευκαιρίες που δημιουργούνται εν μέσω κρίσης. Και αυτό γιατί η βαριά βιομηχανία του νεροβούβαλου στην λίμνη Κερκίνη αποτελεί... δημιούργημα του σκανδάλου των τρελών αγελάδων, που ξέσπασε το 2001 και βύθισε σε απόγνωση τους κρεοπώλες στα χωριά γύρω από την λίμνη. Πρωτεργάτες στην προώθηση του κρέατος των νεροβούβαλων είναι σήμερα τρεις επιχειρήσεις: η εταιρεία των αδερφών Ζέλιου και Δημήτρη Μπόρα, η  επιχείρηση του Θανάση Κοκκώνα και η εταιρεία του Βασίλη Παπαδόπουλου.
 
Γύρω όμως από αυτές τις τρεις εταιρείες και το κρέας του βουβαλιού έχουν αναπτυχθεί πάρα πολλές δραστηριότητες αφήνοντας στην περιοχή τζίρο εκατομμυρίων ευρώ κάθε χρόνο και προσελκύοντας χιλιάδες επισκέπτες: εστιατόρια, γαλακτοκομικά προϊόντα, ζυμαρικά κλπ. Το βουβάλι μέσα σε λιγότερα από δέκα χρόνια έχει γίνει το σήμα-κατατεθέν του νομού Σερρών.
 
Όπως τονίζει στη Voria.gr ο κ.Κοκκώνας ο πληθυσμός των βουβαλιών από περίπου 900 ζώα το 2001 έχει φθάσει σήμερα τα 3.000 και συνεχώς αυξάνεται. Ολοένα και περισσότεροι επισκέπτες της λίμνης Κερκίνης και αγοραστές από όλη την Ελλάδα αλλά και από το εξωτερικό γίνονται φανατικοί του διάσημου καβουρμά, των λουκάνικων, των μπιφτεκιών και άλλων γευστικών προϊόντων του βουβαλιού. «Το κρέας του βουβαλιού και τα προϊόντα του μπαίνουν στα καλύτερα γκουρμέ εστιατόρια. Δεν είναι μόνο η ανώτερη γεύση του αλλά και η μεγάλη διατροφική αξία του κρέατος του βουβαλιού, που πάντως ως προϊόν είναι σχετικά ακριβό με την τιμή του στο κρεοπωλείο μας να διαμορφώνεται σε 12 ευρώ/κιλό», αναφέρει ο κ.Κοκκώνας, ο οποίος θα παρουσιάσει τα προϊόντα του στους επισκέπτες της 24ης Agrotica.
 
Τα προϊόντα της επιχείρησης του κ.Κοκκώνα(καβουρμάς, σουτζουκάκια, λουκάνικα) διατίθενται σε καταστήματα delicatessen, υψηλής ποιότητας εστιατόρια και ξενοδοχεία. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο καβουρμάς του κ.Κοκκώνα κατέκτησε τη δεύτερη θέση στο φεστιβάλ Γαστρονομίας του Έρφουντ στη Γερμανία. 

Τα βουβάλια, το γένος bubalus bubalis, θρυλείται ότι έφτασαν ως συνοδεία του Ξέρξη κατά τους περσικούς πολέμους, όταν ο στρατός επέλασε από τον ποταμό Στρυμόνα. Δυνατά ζώα και λιτοδίαιτα χρησίμευαν στη μεταφορά πραμάτειας, αλλά παράλληλα προμήθευαν το στρατό με γάλα εξαιρετικής θρεπτικής αξίας. Ο πρώτος πληθυσμός τους αποδεκατίστηκε από τα λιοντάρια της περιοχής και σκορπίστηκε στην ευρύτερη περιοχή. Τα ζώα αφέθηκαν έκτοτε στην τύχη τους, ταυτισμένα στο νου όλων με απλούς αχθοφόρους. 
 
Σύμφωνα με τον κ.Κοκκώνα, το κρέας του βουβαλιού, όπως και το γάλα, έχει την υψηλότερη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη από τα αντίστοιχα προϊόντα που προέρχονται από τα κοινά βοοειδή. Ενώ όμως η περιεκτικότητα σε λίπος του γάλακτος βουβαλιού είναι κατά πολύ υψηλότερη σε σύγκριση με το γάλα αγελάδας, η περιεκτικότητα του κρέατος βουβαλιού σε λίπος είναι χαμηλότερη σε σύγκριση με το κρέας κοινών βοοειδών. Όταν οι βούβαλοι αναπτύσσονται και διατρέφονται κατάλληλα, το κρέας τους είναι τρυφερό και εύγεστο.
 
Το βουβαλίσιο κρέας
 
Τα χαρακτηριστικά του κρέατος των βούβαλων (100 γραμμάρια) σε σχέση με το μοσχάρι είναι τα εξής: 
- Το κρέας του βουβαλιού έχει 131 θερμίδες, ενώ το κρέας του μόσχου 289 θερμίδες. 
- Οι πρωτεΐνες του βουβαλιού είναι 26,83 γραμμάρια, έναντι 24,07 γραμμάρια του μόσχου. 
- Το κρέας του βουβαλιού διαθέτει 1,8 γραμμάρια λίπος, ενώ του μόσχου 20,69 γραμμάρια. 
- Τα κορεσμένα λιπαρά του βουβαλιού είναι 0,6 γραμμάρια, ενώ του μόσχου είναι 8,13 γραμμάρια. 
- Η χοληστερόλη του βουβαλιού είναι 61 mg, ενώ του μόσχου 90 mg. 
- Περιέχει ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο, φώσφορο, κάλιο, ψευδάργυρο, χαλκό και μαγγάνιο. 
- Ο σίδηρος του κρέατος βουβαλιού είναι 2, ενώ του βοδινού είναι 0,3-1,6. 
Το κρέας των βούβαλων συγκριτικά με το μοσχαρίσιο έχει σκουρότερο χρώμα, λιγότερο ενδομυϊκό λίπος, λευκότερο χρώμα λίπους και παρόμοια οργανοληπτικά χαρακτηριστικά.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »