1/9/11
Με το βλέμμα στις θαλάσσιες γεωτρήσεις βαδίζει η Dryships
Στο κόκκινο πέρασε το δεύτερο τρίμηνο του 2011 η Dryships του Γιώργου Οικονόμου, η οποία προσδοκά πολλά από τις ευοίωνες προοπτικές του τομέα των θαλάσσιων γεωτρήσεων.
Σε τηλεδιάσκεψη ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Ziad Nakhleh, τόνισε ότι επίκειται συμφωνία με αμερικανική πετρελαϊκή εταιρεία για την απασχόληση της θαλάσσιας εξέδρας Eirik Raude αντί 500.000 δολ. την ημέρα από το 2011.
Η Eirik Raude απασχολείται τώρα σε περιοχή της Γκάνας με ημερήσιο ναύλο 665.000 δολ., ωστόσο όπως εξήγησε ο κ. Nakhleh η διαφορά στο ναύλο οφείλεται κυρίως στη διαφορετική φύση των εδαφών μεταξύ των δυο περιοχών.
Στην ίδια τηλεδιάσκεψη ο κ. Nakhleh αναφερόμενος στη διαμάχη με την Cosco σημείωσε ότι η Cosco ξανάρχισε να πληρώνει.
Ξηρό χύδην φορτίο
Η Dryships έχει εντυπωσιακή διασπορά δραστηριοτήτων αφού είναι παρούσα στο ξηρό χύδην φορτίο, στα δεξαμενόπλοια, αλλά και στον τομέα των γεωτρήσεων μέσω της θυγατρικής της Ocean Rig.
Επίσης το προηγούμενο τρίμηνο προχώρησε στην εξαγορά της εισηγμένης στο Nasdaq ναυτιλιακής εταιρείας OceanFreight.
Παρουσιάζοντας τις πολυσχιδείς δραστηριότητες της Dryships ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιώργος Οικονόμου, εστίασε ιδιαιτέρα στις θετικές προοπτικές του κλάδου των γεωτρήσεων σημειώνοντας ότι τα κέρδη θα αποτυπωθούν καλύτερα τα επόμενα τρίμηνα καθώς μέχρι στιγμής δεν ανταποκρίνονται στο σύνολο του στόλου που ελέγχει η Ocean Rig, οι μετοχές της οποίας από τον προσεχή Οκτώβριο αναμένεται να διαπραγματεύονται στο Nasdaq.
Η Dryships μαζί με τη θυγατρική της Ocean Rig UDW ελέγχει ένα στόλο από εννέα μονάδες θαλάσσιων γεωτρήσεων, που αποτελείται από δύο εξέδρες και επτά drill ships εκ των οποίων τα τέσσερα θα παραληφθούν μέχρι το 2013.
Επίσης ελέγχει 36 πλοία ξηρού συμπεριλαμβανομένων των υπό ναυπήγηση (χωρίς να υπολογίζονται τα 11 πλοία της OceanFreight) συνολικής μεταφορικής ικανότητας 3,4 εκατ. dwt και 12 δεξαμενόπλοια (συμπεριλαμβανομένων των υπό ναυπήγηση) συνολικής μεταφορικής ικανότητας 1,6 εκατ. dwt.
Η Dryships ανακοίνωσε για το δεύτερο τρίμηνο του 2011, ζημιές ύψους 114,1 εκατ. δολ. έναντι κερδών ύψους 19,5 εκατ. δολ. το δεύτερο τρίμηνο του 2010. Τα Ebitda ανήλθαν στα 136,2 εκατ. δολ. έναντι 152,3 εκατ. δολ. την ίδια περίοδο πέρυσι. Τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου επηρεάστηκαν από έκτακτες ζημιές ύψους 131,5 εκατ. δολ. Εξαιρουμένων των ζημιών αυτών τα κέρδη της Dryships ανήλθαν στα 17,4 εκατ. δολ.
Οι επιβαρύνσεις αφορούν σε λογιστικές ζημιές ύψους 87 εκατ. δολ. από την πώληση πέντε πλοίων, έκτακτα κόστη από την επιθεώρηση της εξέδρας θαλάσσιων γεωτρήσεων Leiv Eiriksson, χρηματοοικονομικά κόστη κ.λπ.
Μικρή πτώση εσόδων
Την ίδια περίοδο τα έσοδα της εταιρείας από τον τομέα του χύδην ξηρού φορτίου ανήλθαν στα 87,7 εκατ. δολ. έναντι 108,8 εκατ. δολ. το δεύτερο τρίμηνο του 2010. Τα έσοδα από τον τομέα του drilling (Ocean Rig) ανήλθαν στα 126,6 εκατ. δολ. αυξημένα κατά 17,6 εκατ. δολ. σε σύγκριση με τα 109 εκατ. δολ. το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Επίσης τα έσοδα από τον τομέα δεξαμενόπλοιων ανήλθαν στα 4,249 έναντι 5,348 εκατ. δολ. πέρυσι.
Συνολικά τα έσοδα της εταιρείας έφθασαν τα 224,018 εκατ. δολ. και κυμάνθηκαν στα ίδια περίπου επίπεδα με το δεύτερο τρίμηνο του 2010 που ήταν 224,238 εκατ. δολ.
Στο πρώτο εξάμηνο του 2011 τα συνολικά έσοδα της Dryhsips ανήλθαν στα 431,4 εκατ. δολ. έναντι 418,4 εκατ. δολ. πέρυσι, με τον τομέα του drilling να εμφανίζει αύξηση στα 235,955 έναντι 189,228 πέρυσι ενώ οι τομείς του ξηρού φορτίου και των δεξαμενόπλοιων εμφάνισαν μείωση εσόδων στα 195,476 έναντι 229,169 εκατ. δολ.
Οι ζημιές στο εξάμηνο ανήλθαν στα 88,3 εκατ. δολ. έναντι κερδών 32,7 εκατ. δολ. το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου