Ψηφίστηκε από τη Βουλή στις 26 Μαρτίου το νομοσχέδιο που περιλαμβάνει την τροπολογία για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα και παρά τις «υποσχέσεις» κυβερνητικών στελεχών τόσο σε ιδιοκτήτες εταιρειών ενοικιάσεων όσο και σε εμπόρους αυτοκινήτων τελικά καμία τροποποίηση δεν κατατέθηκε!
Μπορεί η τροπολογία για τα ανασφάλιστα ΙΧ να ψηφίστηκε στη Βουλή ωστόσο όλοι θα αντιληφθούν πολύ σύντομα πως τα έσοδά τους θα μειωθούν. Αρχικά οι έμποροι αυτοκινήτων και μοτοσικλετών θα σπεύσουν να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας σε όσα οχήματα απέκτησαν μετά την έλευση του 2013 κυρίως μέσω ανταλλαγών και σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της «Η» θα κινηθούν νομικά εναντίον του κράτους ώστε να τους επιστραφεί μέρος των Τελών Κυκλοφορίας που έχουν προκαταβάλλει για το έτος που διανύουμε. Επίσης ακριβώς το ίδιο αναμένεται να κάνουν οι εταιρείες ενοικιάσεων αυτοκινήτων και μοτοσικλετών στα τέλη Σεπτεμβρίου.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της «Η» οι έμποροι ΙΧ και μοτοσικλετών αναμένεται να ξεκινήσουν το «χορό» των καταθέσεων πινακίδων κυκλοφορίας ενώ οι εταιρείες ενοικιάσεων ΙΧ και δικύκλων θα προβούν στις μαζικές καταθέσεις πινακίδων περί τα τέλη Σεπτεμβρίου όποτε και τελειώνει η τουριστική σαιζόν...
Διπλή απώλεια!
Μπορεί η τροπολογία για τα ανασφάλιστα ΙΧ να ψηφίστηκε στη Βουλή ωστόσο όλοι θα αντιληφθούν πολύ σύντομα πως τα έσοδά τους θα μειωθούν. Αρχικά οι έμποροι αυτοκινήτων και μοτοσικλετών θα σπεύσουν να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας σε όσα οχήματα απέκτησαν μετά την έλευση του 2013 κυρίως μέσω ανταλλαγών και σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της «Η» θα κινηθούν νομικά εναντίον του κράτους ώστε να τους επιστραφεί μέρος των Τελών Κυκλοφορίας που έχουν προκαταβάλλει για το έτος που διανύουμε. Επίσης ακριβώς το ίδιο αναμένεται να κάνουν οι εταιρείες ενοικιάσεων αυτοκινήτων και μοτοσικλετών στα τέλη Σεπτεμβρίου.
Από κει και πέρα το κράτος στα τέλη του 2013 θα βρεθεί αντιμέτωπο με ένα τεράστιο έλλειμμα που θα δημιουργηθεί από τις εκατοντάδες χιλιάδες πινακίδων κυκλοφορίας που θα έχουν κατατεθεί μόνο από τους επαγγελματίες του κλάδου ενώ αν συνυπολογίσει κανείς και τις πινακίδες κυκλοφορίας των ιδιωτών το έλλειμμα θα είναι τεράστιο. Παράλληλα οι απαιτήσεις για επιστροφή μέρους των Τελών Κυκλοφορίας που έχουν προκαταβάλλει όλοι επίσης θα αποτελέσει ένα μεγάλο «αγκάθι» στο υπουργείο Οικονομικών.
Από την άλλη μεριά οι ασφαλιστικές εταιρείες που πρωτοστάτησαν στην ψήφιση της τροπολογίας για τα ανασφάλιστα οχήματα θα χάσουν πάρα πολλούς πελάτες εξαιτίας της κατάθεσης των πινακίδων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου