11/4/13

Πολύ πετυχημένη αφίσα! Μια εικόνα, χίλιες λέξεις! Είναι η ακριβής ταυτότητα των Συριζαίων.




Εμένα πάντως την γειτονιά μου την κυβερνούν,εδώ και χρόνια, Αλβανοί έμποροι ναρκωτικών, Αφρικανοί νταβατζήδες και κάτι Ταλιμπάν που περιμένουν να γίνει το μπάμ για να μας κόψουν το λαρύγγι φωνάζοντας αλαχουακμπάρ... Απο Γερμανούς δεν έχω δει ακόμα κανένα. Αν δω θα σε ειδοποιήσω. Πάντως αν τα "παλικάρια" της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ αρχίζουν επανάσταση απέναντι στους φυσικούς κατακτητές αυτής της χώρας, δηλ τους λαθρομετανάστες, εγώ είμαι μαζί τους... Αλλά κάτι μου λέει πως τα πυρομαχικά του καλάσνικοφ προορίζονται για Έλληνες... Πάντως γενικότερα να ξέρετε πώς ο ηλίθιος που κοιμάται είναι σε καλύτερη κατάσταση, από τον ηλίθιο σε κώμα...

Τελικά ακροδεξιός, φασίστας και αγράμματος, είναι αυτός που δεν συμφωνεί με τον ακροαριστερό-ανθελληνικό αυτισμό, που σας πασάρουν στα «πανεπιστήμια». Αυτή είναι η δική σας "δημοκρατία". Αυτή είναι η δική σας "μόρφωση"! 

Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, σχετικά με την αφίσα που κυκλοφόρησε η νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ, ενόψει φοιτητικών εκλογών, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
«Ο ΣΥΡΙΖΑ, αφού όπλισε τα χέρια όσων επιχείρησαν να πυρπολήσουν ζωντανούς συμπολίτες τους στη Χαλκιδική, τώρα, ενόψει φοιτητικών εκλογών, διαφημίζει με αφίσα ενός κουκουλοφόρου που κρατά καλάσνικοφ, τη νεολαία του ως φυτώριο εγκληματιών.
Υπάρχει ντροπή στο ΣΥΡΙΖΑ;».

Δεν υπάρχουν σχόλια: