14/4/13

Forza Alonso, Forza Ferrari!


Αγώνας-ροντέο αυτός της Κίνας, με ατελείωτες προσπεράσεις και δράση χωρίς ανάσα από την αρχή μέχρι το τέλος. Και καθοριστική συμβολή σε όλα αυτά έπαιξαν τα λάστιχα της Pirelli, που όσο κι αν «φωνάζουν» οι ομάδες, είναι αυτά που χαρίζουν θέαμα στο φιλοθεάμον κοινό.
H Ferrari απέδειξε ότι είναι εδώ, δυνατή και έτοιμη για την κορυφή. Το ίδιο φυσικά και ο Fernando Alonso που ψάχνει εδώ και χρόνια απεγνωσμένα τον πρώτο του τίτλο με την αγαπημένη του Scuderia.
Εντυπωσιακή η εμφάνιση του Ισπανού στην Κίνα, ενώπιον του Pierro Ferrari, όπου έφτασε σχετικά εύκολα στην 31η νίκη της καριέρας του - μια νίκη που έψαχνε από τα τέλη Ιουλίου του 2012 όταν και είχε επικρατήσει στο Hockenheim.
Στη 2η θέση τερμάτισε ο Kimi Raikkonen που «έβγαλε» 40 γύρους με σπασμένο ρύγχος και κάποια στοιχεία της εμπρός αεροτομής σπασμένα, μετά την επαφή που είχε ο Φιλανδός με τον Sergio Perez στον 16ο γύρο (χαρακτηρίστηκε αγωνιστικό συμβάν από τους αγωνοδίκες. Τρίτος ήταν ο poleman Lewis Hamilton, που έκανε επίσης πολύ καλό αγώνα. Για την Mercedes ισχύει αυτό που είπαν στον Βρετανό οι άνθρωποι της ομάδας αμέσως μετά την πτώση της καρό σημαίας: «Δεν είμαστε ακόμα στο επίπεδο των κορυφαίων, αλλά βρισκόμαστε πολύ κοντά. Συνεχίζουμε τη σκληρή δουλειά». Mια ανάσα από το βάθρο έφτασε ο Sebastian Vettel, ο οποίος ξεκίνησε από την 9η θέση και έκανε επίσης πολύ καλό αγώνα. Ο Γερμανός ακολούθησε -όπως και οι περισσότεροι άλλωστε- στρατηγική 3 pit stops, έχοντας ξεκινήσει όμως με τη μεσαία γόμα και όχι με τη μαλακή, την οποία και χρησιμοποίησε στους 5 τελευταίους γύρους. Κατάφερε στα τελευταία μέτρα του αγώνα να φτάσει τον Hamilton, όχι όμως και να τον περάσει για την 3η θέση. Εξαιρετική εμφάνιση από τον Jenson Button, δεδομένης της κατάστασης της McLaren, η οποία υστερεί σημαντικά σε σχέση με τους ανταγωνιστές της. Ο Πρωταθλητής του 2009 έκανε πολύ καλό αγώνα ακολουθώντας στρατηγική 2 pit stop και χάρη στην ικανότητα που έχει να ελέγχει τη φθορά των ελαστικών του, έφτασε στο καλύτερό του αποτέλεσμα ως τώρα στο Πρωτάθλημα, περνώντας μάλιστα στους τελευταίους γύρους, όταν πια είχε τη μαλακή γόμα στο μονοθέσιό του, τον Felipe Massa. Στις ευχάριστες εκπλήξεις η απόδοση του Daniel Ricciardo που έφερε την Toro Rosso στην 7η θέση, μετά από εξαιρετική εμφάνιση. Ακολούθησε ο Paul di Resta με την Force India, ενώ τη 10άδα συμπλήρωσαν ο Romain Grosjean και ο Nico Hulkenberg. Ο τελευταίος οδήγησε για κάποιους γύρους τον αγώνα και θα μπορούσε ίσως να είχε φτάσει ακόμα ψηλότερα αν η Sauber δεν επέλεγε να του βάλει στον 30ο γύρο τη μαλακή γόμα, την οποία και κράτησε για 7 γύρους.
Καταστροφικός αγώνας για τον Mark Webber που μετά την περιπέτεια που είχε στις κατατακτήριες δοκιμές με τα καύσιμα, εγκατέλειψε στον αγώνα. Ο Αυστραλός ξεκίνησε από το pitlane με τους μηχανικούς του να του τοποθετούν νέο κιβώτιο με καλύτερη κλιμάκωση ώστε να βελτιωθεί η τελική ταχύτητα, στην οποία υστερούσε σημαντική το μονοθέσιο του. Στον 15ο γύρο ο Αυστραλός είχε επαφή με τον Verge με αποτέλεσμα να σπάσει η αεροτομή της Red Bull και ο Αυστραλός να μπει στα pits για αλλαγή. Ωστόσο, βγαίνοντας στην πίστα διαπιστώθηκε ότι ο πίσω δεξιός τροχός δεν είχε κουμπώσει, με αποτέλεσμα να αποκολληθεί από το μονοθέσιο και ο Αυστραλός να εγκαταλείψει!
Δύσκολος αγώνας χωρίς αίσιο φινάλε και για τον περσινό νικητή στην Κίνα, Nico Rosberg, ο οποίος εγκατέλειψε στον 22ο γύρο με πρόβλημα στα ελαστικά που για άγνωστο λόγο έχαναν πίεση, όπως είπαν από την ομάδα.
Σημειώστε ότι τα αποτελέσματα δεν είναι οριστικά καθώς συνολικά 8 πιλότοι βρίσκονται υπό εξέταση για χρήση DRS υπό καθεστώς κίτρινης σημαίας. Πρόκειται για τους: Vettel, Webber, Raikkonen, Button Grosjean, Bottas, Ricciardo και Chilton.
To Πρωτάθλημα συνεχίζεται χωρίς ανάσα με τον αγώνα του Μπαχρέιν στις 21/4.

Δεν υπάρχουν σχόλια: