24/3/13

Νίκη Φέτελ & καβγάς στη Red Bull

Ο  Σεμπάστιαν Φέτελ αγνόησε τις εντολές της ομάδας για οριοθετημένο ρυθμό μετά το τελευταίο πιτ στοπ και πέρασε το Γουέμπερ ανοίγοντας τους ασκούς του Αιόλου. 

To GP της Μαλαισίας είχε συγκλονιστική εξέλιξη με την εκκίνηση να δίνετε υπό βροχή και όλα τα μονοθέσια να χρησιμοποιούν ενδιάμεσα ελαστικά. Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε τον Αλόνσο να περνάει το Μάσα και να βρίσκεται δίπλα στη Red Bull του Φέτελ. Η αψιμαχία Φέτελ - Αλόνσο στην πρώτη στροφή πλήγωσε την αεροτομή της Ferrari με αποτέλεσμα ο Ισπανός να βρεθεί να κινείται με την αεροτομή να τραντάζεται. 
Χωρίς λογική μοιάζει ότι ο Αλόνσο συνέχισε μετά τον πρώτο γύρο χωρίς να μπει στα πιτ για αλλαγή αεροτομής με αποτέλεσμα αυτή να σπάσει στα φρένα της ευθείας εκκίνησης τερματισμού ενώ ο Ισπανός έδινε μάχη με το Γουέμπερ. Πιθανόν στη Ferrari να σκεφτόντουσαν ότι θα άντεχε η αεροτομή έως ώτου μπει στα πιτ το μονοθέσιο για ν' αλλάξει από ενδιάμεσα σε σλικ ελαστικά. 

Την αλλαγή από ενδιάμεσα σε σλικ ελαστικά βιάστηκε να κάνει στον 7ο γύρο ο Σεμπάστιαν Φέτελ με αποτέλεσμα να χάσει θέσεις και να πέσει πιο πίσω καθότι η πίστα ακόμη γλιστρούσε. 
Κεφάλι στον αγώνα πήρε ο Γουέμπερ με την άλλη Red Bull εκμεταλλευόμενος την πολύ καλή εκκίνηση που ήταν σε θέση να κάνει και συνέχισε να οδηγεί την κούρσα για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Ο Αυστραλός έβαλε αρχικά τη σκληρή, μετά τη μέση και στο τέλος πάλι τη σκληρή γόμα. Αντίθετη στρατηγική ακολούθησε η Red Bull με το Φέτελ να βάζει τη μέση γόμα, εν συνεχεία τη σκληρή και στο τέλος πάλι τη μέση. Αυτό είχε τελικά ως αποτέλεσμα βγαίνοντας από το τελευταίο πιτ στοπ ο Γουέμπερ να βρεθεί πρώτος με το Φέτελ κολλημένο πίσω του. Η ομάδα εκεί έδωσε εντολή για οριοθέτηση του αγώνα την οποία ο Φέτελ παράκουσε επιχειρώντας ένα προσπέρασμα χωρίς αύριο στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Ο Γερμανός βούτηξε στην εσωτερική εφαπτομενικά με τον τοίχο ρισκάροντας πολλά και κατάφερε να περάσει το Γουέμπερ. Ο 35χρονος Αυστραλός έλεγε μετέπειτα στο βάθρο πως από την ομάδα υπήρχε εντολή να κρατήσουν τις θέσεις του και γι' αυτό το λόγο είχε επιλέξει ανάλογη "ήπια" χαρτογράφηση κινητήρα. 

Από την ομάδα μιλώντας στο team radio στο Φέτελ ακούστηκε: "Καλή δουλειά αλλά έχεις να δώσεις κάποιες εξηγήσεις" ενώ το κλίμα στο βάθρο ανάμεσα στους δυο πιλότους της Red Bull ήταν ψυχροπολεμικό. 

Αποκαλυπτικός ήταν και ο διάλογος ανάμεσά τους λίγο πριν ανέβουν στο βάθρο με το Γουέμπερ ν' αναφέρεται στις εντολές της ομάδας και το Φέτελ να κοιτά αμήχανος. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: