Υπό βροχή και χρησιμοποιώντας τα ενδιάμεσα ελαστικά ο Γερμανός πρωταθλητής πήρε για 2η συνεχή φορά την pole φέτος και 38η στην καριέρα του συνολικά.
Οι κατατακτήριες δοκιμές σήμερα στην πίστα της Σεπάνγκ στη Μαλαισία έκρυβαν αρκετό δράμα. Το Q1 ήταν εντελώς στεγνό αλλά με την απειλή της τροπικής καταιγίδας να είναι έντονα ορατή. Ο ρυθμός των μονοθεσίων με κινητήρα Mercedes έδειχνε ταχύτερος απ’ των υπολοίπων και εντυπωσιακός με βάση τα τώρα δεδομένα. Ειδικά στα χέρια του Άντριαν Σούτιλ η Force India φιγουράριζε για αρκετή ώρα στην κορυφή των χρόνων.
Αρκετοί πιλότοι όπως οι Φέτελ και Γουέμπερ άργησαν να βγουν στην πίστα και τελικά χρησιμοποίησαν κατευθείαν την μέση γόμα της Pirelli την πιο μαλακή εκ των δυο διαθέσιμων γομών. Η σκληρή γόμα δείχνει ότι θα χρησιμοποιηθεί αύριο κατά κόρον κατά τη διάρκεια του αγώνα εφόσον το οδόστρωμα είναι στεγνό.
Εκτός Q1 βρέθηκαν οι τέσσερις οδηγοί των δυο μικρών ομάδων Marussia, Caterham και οι Βερν με την Toro Rosso και Μπότας με τη Williams.
Στο Q2 η βροχή άρχισε να πέφτει μετά το μέσον της και άλλαξε τα δεδομένα. Πιάστηκαν εξ απίνης πιλότοι όπως ο Πέντρο ντε λα Ρόσα με την Force India που βρέθηκε στο φινάλε να προσπαθεί υπό βροχή να βελτιώσει το χρόνο του ώστε να μπει στη δεκάδα. Πράγμα που φυσικά ήταν αδύνατον. Στην ίδια δυσχερή θέση βρέθηκε και ο Ρομέν Γκροζάν με τη Lotus.
Στη 10αδα συνέχισαν οι δυο McLaren, οι δυο Mercedes, οι δυο Ferrari οι δυο Red Bull η Force India του Σούτιλ και η Lotus του Ράικονεν.
Στο Q3 το βρεγμένο οδόστρωμα επέβαλλε τη χρήση ενδιάμεσων ελαστικών που φόρεσαν όλα τα μονοθέσια. Τελικά το κλειδί για την επίτευξη καλύτερου χρόνου ήταν η αλλαγή ενδιάμεσων ελαστικών. Όσοι χρησιμοποίησαν δεύτερο σετ στο φινάλε βρέθηκαν να σημειώνουν με μεγάλη διαφορά τους ταχύτερους χρόνους.
Οι κατατακτήριες δοκιμές σήμερα στην πίστα της Σεπάνγκ στη Μαλαισία έκρυβαν αρκετό δράμα. Το Q1 ήταν εντελώς στεγνό αλλά με την απειλή της τροπικής καταιγίδας να είναι έντονα ορατή. Ο ρυθμός των μονοθεσίων με κινητήρα Mercedes έδειχνε ταχύτερος απ’ των υπολοίπων και εντυπωσιακός με βάση τα τώρα δεδομένα. Ειδικά στα χέρια του Άντριαν Σούτιλ η Force India φιγουράριζε για αρκετή ώρα στην κορυφή των χρόνων.
Αρκετοί πιλότοι όπως οι Φέτελ και Γουέμπερ άργησαν να βγουν στην πίστα και τελικά χρησιμοποίησαν κατευθείαν την μέση γόμα της Pirelli την πιο μαλακή εκ των δυο διαθέσιμων γομών. Η σκληρή γόμα δείχνει ότι θα χρησιμοποιηθεί αύριο κατά κόρον κατά τη διάρκεια του αγώνα εφόσον το οδόστρωμα είναι στεγνό.
Εκτός Q1 βρέθηκαν οι τέσσερις οδηγοί των δυο μικρών ομάδων Marussia, Caterham και οι Βερν με την Toro Rosso και Μπότας με τη Williams.
Στο Q2 η βροχή άρχισε να πέφτει μετά το μέσον της και άλλαξε τα δεδομένα. Πιάστηκαν εξ απίνης πιλότοι όπως ο Πέντρο ντε λα Ρόσα με την Force India που βρέθηκε στο φινάλε να προσπαθεί υπό βροχή να βελτιώσει το χρόνο του ώστε να μπει στη δεκάδα. Πράγμα που φυσικά ήταν αδύνατον. Στην ίδια δυσχερή θέση βρέθηκε και ο Ρομέν Γκροζάν με τη Lotus.
Στη 10αδα συνέχισαν οι δυο McLaren, οι δυο Mercedes, οι δυο Ferrari οι δυο Red Bull η Force India του Σούτιλ και η Lotus του Ράικονεν.
Στο Q3 το βρεγμένο οδόστρωμα επέβαλλε τη χρήση ενδιάμεσων ελαστικών που φόρεσαν όλα τα μονοθέσια. Τελικά το κλειδί για την επίτευξη καλύτερου χρόνου ήταν η αλλαγή ενδιάμεσων ελαστικών. Όσοι χρησιμοποίησαν δεύτερο σετ στο φινάλε βρέθηκαν να σημειώνουν με μεγάλη διαφορά τους ταχύτερους χρόνους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου