"Σας είπα ότι το μονοθέσιο είναι καλό", αυτή ήταν η ατάκα του Kimi Raikkonen, του θριαμβευτή του πρώτου αγώνα της χρονιάς στην Αυστραλία, προς τους ανθρώπους της Lotus F1, μέσω ασυρμάτου, στιγμές μετά την πτώση της καρό σημαίας.
Μια εμφάνιση εκπληκτική από τον 33χρονο Φινλανδό που την τελευταία φορά που πανηγύρισε νίκη σε πρεμιέρα Πρωταθλήματος (το 2007, με τη Ferrari, και πάλι στην Αυστραλία) πανηγύρισε στο τέλος την κατάκτηση του τίτλου.
Δεν ήταν όμως μόνο η E21 που έκανε τη διαφορά στο Albert Park. Το μεγαλύτερο credit ανήκει στον "iceman", που έκανε αλάνθαστο αγώνα. Ο τρόπος με τον οποίο διαχειρίστηκε τα λάστιχά του και φυσικά η ωμή ταχύτητά του, τον έφεραν από την 7η θέση του γκριντ στη νίκη, επιβεβαιώνοντας όλους εκείνους που προβλέπουν πως φέτος θα είναι εκ των βασικών διεκδικητών του Πρωταθλήματος. Ο Raikkonen έβγαλε 9 γύρους με την super soft που ξεκίνησε τον αγώνα, 25 με τη μεσαία και έφτασε μέχρι το τέλος με το δεύτερο σετ της μεσαίας. Σημειώστε δε ότι σημείωσε τους ταχύτερους γύρους του στο τέλος κάθε stint που έκανε.
Στη 2η θέση τερμάτισε ο Fernando Alonso, με την Ferrari F138 να δείχνει εξαιρετικά δείγματα γραφής και σαφώς πιο ανταγωνιστική σε ρυθμό αγώνα απ' ότι στις κατατακτήριες. Σε διαφορετική στρατηγική από την Lotus, με ένα pit stop παραπάνω (3 σε σχέση με 2 που έκανε ο Raikkonen), η Scuderia έδειξε εντελώς διαφορετικό πρόσωπο σε σχέση με τις κατατακτήριες δοκιμές, όπως άλλωστε συνέβη και στην περίπτωση της Lotus. Kαι το ευχάριστο για την ιταλική ομάδα είναι ότι ο Felipe Massa παρουσιάζεται αναγεννημένος. Ο Βραζιλιάνος έκανε πολύ καλό αγώνα τερματίζοντας στην 4η θέση και βοηθώντας την ομάδα του να πάρει κεφάλι στη βαθμολογία των κατασκευαστών.
Αρνητική έκπληξη μπορεί να χαρακτηριστεί η παρουσία της Red Bull, με τον poleman, Sebastian Vettel να τερματίζει στην 3η θέση, 22,3" πίσω από τον Raikkonen και τον Mark Webber να βλέπει 6ος την καρό σημαία. Παρά το εντυπωσιακό του ξεκίνημα, ο 3 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν είχε ανάλογη συνέχεια. Μπορεί στους πρώτους 2 γύρους να "πέταγε" με την RB9 αποκτώντας διαφορά της τάξης των 2 δευτερολέπτων από τη Ferrari, ωστόσο η πολύ μαλακή γόμα "τελείωσε" πολύ γρήγορα, με αποτέλεσμα να είναι από τους πρώτους που επισκέφθηκε τα pits για να αλλάξει λάστιχα (μόλις στον 7ο γύρο, είχαν προηγηθεί ο Button στον 5ο και ο Webber στον 6ο). Και όλα αυτά τη στιγμή που ο ανταγωνισμός (Raikkonen - Alonso) πραγματοποιούσε το πρώτο του pit stop 2 γύρους αργότερα.
Στο ντεμπούτο του με την Mercedes AMG Petronas, o Lewis Hamilton τερμάτισε στην 5η θέση - καλό αποτέλεσμα αν αναλογιστεί κανείς ότι το δίδυμο της πρώην ομάδας του, της McLaren, έκανε απογοητευτικό αγώνα, με τον Jenson Button να τερματίζει 9ος και τον Sergio Perez να είναι 11ος. Προβλημάτισαν οι MP4-28 που παρουσιάστηκαν κατώτερες των περιστάσεων, με αποτέλεσμα οι άνθρωποι της ομάδας να εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο στους επόμενους αγώνες να γυρίσουν στο μονοθέσιο του 2012 (ΜP4-27).
Τα πράγματα δεν κύλησαν καλά για τον Nico Rosberg που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την προσπάθειά του στον 27ο γύρο και ενώ βρισκόταν προσωρινά στην 3η θέση, καθώς το μονοθέσιό του έμεινε από μπαταρία.
Μόνο θετικά σχόλια μπορεί να αποσπάσει η Sahara Force India, με τον Adrian Sutil, στην επανεμφάνισή του στο σπορ, να τερματίζει 7ος, χάνοντας στους τελευταίους γύρους 2 θέσεις λόγω της φθοράς της πολύ μαλακής γόμας. Τόσο αυτός όσο και ο ομόσταβλός του, Paul di Resta, που ήταν 8ος, ήταν σε στρατηγική 2 pit stops.
Tην πρώτη 10άδα συμπλήρωσε ο Romain Grosjean με την 2η Lotus E21.
Και οι πέντε πρωτοεμφανιζόμενοι πιλότοι που παίρνουν μέρος στο φετινό Πρωτάθλημα κατάφεραν να τερματίσουν, με τον Esteban Gutierrez, της Sauber, να έχει το καλύτερο πλασάρισμα (13ος).
Εδώ να σημειώσουμε ότι η ελβετική ομάδα αγωνίστηκε με ένα μονοθέσιο στην Αυστραλία, καθώς πριν την έναρξη του αγώνα διαπιστώθηκε πρόβλημα στο σύστημα τροφοδοσίας της C31-Ferrari του Hulkenberg με αποτέλεσμα η ομάδα να μην του επιτρέψει να αγωνιστεί για λόγους σαφαλείας, όπως σημείωσε.
Το Πρωτάθλημα συνεχίζεται το 3ήμερο 22-24 Mαρτίου με τον αγώνα της Μαλαισίας, στην πίστα της Sepang.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου