Ο Lewis Hamilton δούλεψε και για τον Fernando Alonso (3ος) στην νεότευκτη πίστα Circuit of the Americas, στο Austin του Τέξας, πανηγυρίζοντας τη νίκη -4η φετινή, 21η της καριέρας του- έπειτα από σκληρή μάχη που έδωσε με τον Sebastian Vettel (2ος).
Επί 41 γύρους ο Γερμανός πιλότος της Red Bull οδήγησε τον αγώνα, αλλά στον 42ο υπέκυψε στην επίθεση του Βρετανού που εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο την κατά 20 χλμ./ώρα υψηλότερη τελική του μονοθεσίου του.
Στους 13 βαθμούς η διαφορά των διεκδικητών του τίτλου, που θα λύσουν πλέον τις διαφορές τους στις 25/11 στον τελικό του Interlagos στη Βραζιλία.
Παρά την εγκατάλειψη του Mark Webber από εναλλάκτη, η Red Bull εξασφάλισε για 3η συνεχή χρονιά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στους κατασκευαστές.
Εκπληκτικό αγώνα έκανε ο Felipe Massa που παρότι ξεκίνησε από την 11η θέση, κατάφερε να τερματίσει 4ος.
Την 5άδα έκλεισε ο Jenson Button. Ακολούθησαν οι Kimi Raikkonen - Romain Grosjean με τις Lotus, ενώ την βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν οι: Νico Hulkenberg, Pastor Maldonado και Bruno Senna.
Κυριακή 18 Νοεμβρίου του 2012 και το πρώτο Grand Prix στην ιστορία που έγινε στην πίστα του Austin στο Τέξας... ντύθηκε με τη βρετανική σημαία. Στην κατάμεστη πίστα του Circuit of the Americas κανένας δεν έμεινε παραπονεμένος από το εξαιρετικό θέαμα που προσέφερε ο θίασος της Formula 1 σε έναν ομολογουμένος εντυπωσιακό αγώνα που κράτησε την αδρεναλίνη ψηλά μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.
Μια σημαία που κυμάτισε για πρώτη φορά έπειτα από 56 γύρους με το πέρασμα της McLaren του Lewis Hamilton που ανέβηκε για 21η φορά στην καριέρα του στο υψηλότερο σκαλοπάτι του βάθρου και για 4η μέσα στο 2012. Αυτή ήταν η 181η νίκη στην λαμπρή ιστορία της McLaren που είναι σίγουρο ότι του χρόνου θα της λείψει το... άστρο του Lewis. Ο καταπληκτικός Βρετανός αποδείχτηκε ρυθμιστής του τίτλου στους οδηγούς, καθώς με το πείσμα και την επιμονή του κατάφερε στον 42ο γύρο να προσπεράσει τη Red Bull του Vettel και να κρατήσει τη διαφορά μεταξύ τους στους εναπομείνατνες γύρους πάνω από το ένα δευτερόλεπτο για να πάρει τη 1η νίκη στην ιστορία της πίστας στο Austin. Η αλήθεια είναι βεβαίως, ότι παρότι η εκκίνση από την ακάθαρτη πλευρά της πίστας δεν ήταν καλή για τον Hamilton με αποτέλεσμα να χάσει τη 2η θέση από τον Mark Webber με τη δεύτερη RB8, ο Βρετανός έβαλε το κεφάλι κάτω και κατάφερε να κερδίσει στα ίσια και τις δύο RB8 και ήταν ο μόνος που μπόρεσε να τις «κοντράρει» σε ολόκληρη τη διάρκεια του τριημέρου. Για την ιστορία να πούμε ότι η αστοχία για ακόμα μια φορά του alternator στον κινητήρα της Renault στην RB8 του Αυστραλού τον ανάγκασε να εγκαταλείψει στον 17ο γύρο.
Μπορεί όμως ο Sebastian Vettel να μην κατάφερε να πάρει την πρώτη νίκη στο GP USA του 2012, αλλά κατάφερε να δει την διαφορά του με τον μεγάλο του αντίπαλο, το Fernando Alonso να διευρύνεται περαιτέρω στους 13 πόντους και έτσι να έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στη Βραζιλία για τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, όπου ακόμα και στο ενδεχόμενο που θα κερδίσει ο Ισπανός θα μπορέσει να κατακτήσει 3ο σενεχόμενο τίτλο του τερματίζοντας στην 4η θέση. Μπορεί στο Austin να μην λύθηκαν ακόμα οι διαφορές μεταξύ Alonso και Vettel, αλλά η Red Bull κατάφερε να πάρει τον 3ο συνεχόμενο τίτλο της στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών και να αποτελέσει την 4η ομάδα στην ιστορία του motorsport που πετυχαίνει κάτι τέτοιο έπειτα από τη Ferrari, McLaren και Williams. Θα πρέπει λοιπόν να παραδεχτούμε την ιδιοφυία των ανθρώπων της που μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και από τις... στάχτες της Jaguar κατάφεραν να χτίσουν μια ομάδα που όπως δείχνουν τα πράγματα θα παραμείνει στο... πάνθεον των μεγάλων της Formula 1.
Στη Ferrari από την άλλη, ο Alonso εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο το δώρο του Felipe Massa και της απόφαση της Scuderia που τελευταία στιγμή θυσίασε την 6η θέση του Βραζιλιάνου στο grid (του άλλαξε επίτηδες το κιβώτιο για να πάρει ποινή 5 θέσεων) για να μπορέσει ο Ισπανός που βρισκόταν πίσω του να ανέβει από την 8η στην 7η θέση και να βρίσκεται στην καθαρή πλευρά της πίστας για την εκκίνηση. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Sebastian Vettel ξεκίνησε καλά και διατήρησε λοιπόν την πρώτη θέση, έχοντας πίσω του τον Mark Webber ο οποίος εκμεταλλεύτηκε την καθαρή πλευρά του grid για να περάσει τον Lewis Hamilton και να τον αφήσει στην 3η θέση. Την καλύτερη εκκίνηση έκανε όμως ο Fernando Alonso, ο οποίος από την 7η θέση πετάχτηκε στην 4η, ενώ τη χειρότερη ο Kimi Raikkonen με τη Lotus, ο οποίος έχασε 3 θέσεις και έπεσε 7ος, πίσω από τους Michael Schumacher με Mercedes και Nico Hulkenberg με Force India. Γενικά ήταν μια πολύ ήρεμη εκκίνηση, χωρίς επαφές και άλλα συμβάντα.
Στο 15ο γύρο του αγώνα ο Hamilton είχε φτάσει πίσω από τον Vettel, με τη διαφορά τους να έχει πέσει κάτω από το 1 δευτερόλεπτο και τον Βρετανό να έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει το DRS. Ωστόσο, ο Vettel κατάφερε να κρατήσει τη θέση του, ανεβάζοντας λίγο το ρυθμό του.
Κερδισμένος από την εγκατάλειψη του Webber ήταν φυσικά ο Fernando Alonso, ο οποίος βρέθηκε ξαφνικά στην 3η θέση, ωστόσο έβλεπε πίσω του τον Kimi Raikkonen να είναι πάρα πολύ γρήγορος και να πλησιάζει γοργά. Σε γενικές γραμμές πάντως ο Ισπανός έκανε έναν «μοναχικό» αγώνα και τερματισε στην 3η θέση με τον ομόσταυλό του Felipe Massa να κάνει πραγματικά έναν από τους καλύτερους αγώνες της καριέρας του και να τερματίζει ακριβώς από πίσω του (ενώ εκκίνησε από την 11η θέση).
Στον 20ό γύρο ξεκίνησαν τα pit stop, με τους Hamilton και Alonso να μπαίνουν πρώτοι στα pit και τον Ισπανό να χάνει λίγο χρόνο όταν ο πίσω δεξιά τροχός άργησε να βγει. Στον επόμενο γύρο ήρθε η σειρά του Sebastian Vettel, με τον Γερμανό να ξαναβγαίνει πρώτος, μπροστά από τον Kimi Raikkonen που δεν είχε κάνει ακόμα το δικό του pit stop. Όταν μπήκε στα pit ο Raikkonen στον 24ο γύρο είχε το ίδιο πρόβλημα με τον Alonso και έτσι βρέθηκε πίσω από τον Ισπανό όταν επέστρεψε στην πίστα.
Η μάχη ανάμεσα στους Vettel και Hamilton δεν έλεγε να κοπάσει. Σε άλλα σημεία της πίστας ο Βρετανός της McLaren ήταν ταχύτερος και πλησίαζε, σε άλλα σημεία της πίστας, ειδικά στο 3ο sector, ο Γερμανός της Red Bull ήταν ταχύτερος και κατάφερνε να απομακρυνθεί λίγο. Πιο πίσω, ο Felipe Massa έφτασε τον Kimi Raikonen και κατάφερε να τον περάσει για να πάρει την 4η θέση.
Ο Lewis Hamilton κατάφερε να εκμεταλλευτεί την εμφανώς μεγαλύτερη ταχύτητά του και προσπέρασε τον Sebastian Vettel για να πάρει την 1η θέση. Ο Βρετανός αμέσως άρχισε να απομακρύνεται, με τον Vettel να δείχνει ανήμπορος (ή απρόθυμος) να προσπαθήσει να απαντήσει. Ο Alonso έτσι κι αλλιώς βρισκόταν 30 δευτερόλεπτα πίσω στην 3η θέση και δεν μπορούσε -όσο κι αν ήθελε- να έχει ανάμειξη σε αυτήν τη μάχη. Στους τελευταίους γύρους οι πρωτοπόροι διατήρησαν τις θέσεις τους, με τον Lewis Hamilton να παίρνει μια σπουδαία νίκη στο παρθενικό GP του Austin, τον Sebastian Vettel να παίρνει τη 2η θέση και τον Fernando Alonso να καταφέρνει για άλλη μία φορά να ανέβει στο βάθρο. Ακολούθησαν οι Felipe Massa, Jenson Button, Kimi Raikkonen, Romain Grosjean, Nico Hulkenberg, Pastor Maldonado και Bruno Senna.
Επομένως αγώνας -και φυσικά τελευταίος της χρονιάς- στη Βραζιλία (23-25 Νοεμβρίου). Στο Interlagos λοιπόν θα στεφθεί ο πρωταθλητής μιας ομολογουμένος συναρπαστικής χρονιάς στη Formula 1. Μείνετε δικτυωμένοι γιατί η μάχη αναμένεται σύμφωνα με τις προβλέψεις συναρπαστική, καθώς αυτες θέλουν τον τελευταίο αγώνα να διεξάγεται υπό βροχή. Οψόμεθα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου