Την αίτηση διάλυσης της σύμβασης του μετρό Θεσσαλονίκης επέδωσε στην Αττικό Μετρό, πριν από περίπου δύο ώρες, η κοινοπραξία ΑΕΓΕΚ-Impregilo-Ansaldo-Seli-Ansaldobreda, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Capital.gr.
Η εν λόγω εξέλιξη, την οποία είχε αποκαλύψει χθες το Capital.gr, ανατρέπει τα πάντα στο έργο συμβατικού προϋπολογισμού 800 εκατ. ευρώ, με την επόμενη δύσκολη ημέρα να επισκιάζεται και από τις έκτακτες πολιτικές εξελίξεις.
Όπως πληροφορείται το Capital.gr, ο Κύριος του Έργου, η Αττικό Μέτρο διαθέτει 15 ημέρες προκειμένου να απαντήσει στο αίτημα διάλυσης της σύμβασης που κατέθεσε η κοινοπραξία.
Οι δύο εναλλακτικές που διαθέτει είναι είτε να αρνηθεί την αίτηση διάλυσης και το ζήτημα να οδηγηθεί στο διαιτητικό δικαστήριο. Είτε να την κάνει δεκτή και στη συνέχεια οι δύο πλευρές να συναινέσουν για την ματαίωση της διάλυσης. Η ματαίωση της διάλυσης είναι διαδικασία που προβλέπει η νομοθεσία για τη δημόσια έργα και οδηγεί στην παραμονή του παραχωρησιούχου σε ένα έργα με ταυτόχρονη καταβολή αποζημίωσης θετικών ζημίων (δαπάνες που έχει καταβάλει όσο καιρό τα έργα ήταν σε τέλμα).
Πληροφορίες του Capital.gr αναφέρουν ότι η Αττικό Μετρό εξετάζει το ενδεχόμενο να προχωρήσει στη δημοπράτηση του υπολειπόμενου τμήματος του έργου -περίπου 70%. Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση το «μέτωπο» με την κοινοπραξία που διεκδικεί αποζημίωση συνολικού ύψους 500 εκατ. ευρώ θα παραμείνει ανοιχτό.
Η εν λόγω εξέλιξη, την οποία είχε αποκαλύψει χθες το Capital.gr, ανατρέπει τα πάντα στο έργο συμβατικού προϋπολογισμού 800 εκατ. ευρώ, με την επόμενη δύσκολη ημέρα να επισκιάζεται και από τις έκτακτες πολιτικές εξελίξεις.
Όπως πληροφορείται το Capital.gr, ο Κύριος του Έργου, η Αττικό Μέτρο διαθέτει 15 ημέρες προκειμένου να απαντήσει στο αίτημα διάλυσης της σύμβασης που κατέθεσε η κοινοπραξία.
Οι δύο εναλλακτικές που διαθέτει είναι είτε να αρνηθεί την αίτηση διάλυσης και το ζήτημα να οδηγηθεί στο διαιτητικό δικαστήριο. Είτε να την κάνει δεκτή και στη συνέχεια οι δύο πλευρές να συναινέσουν για την ματαίωση της διάλυσης. Η ματαίωση της διάλυσης είναι διαδικασία που προβλέπει η νομοθεσία για τη δημόσια έργα και οδηγεί στην παραμονή του παραχωρησιούχου σε ένα έργα με ταυτόχρονη καταβολή αποζημίωσης θετικών ζημίων (δαπάνες που έχει καταβάλει όσο καιρό τα έργα ήταν σε τέλμα).
Πληροφορίες του Capital.gr αναφέρουν ότι η Αττικό Μετρό εξετάζει το ενδεχόμενο να προχωρήσει στη δημοπράτηση του υπολειπόμενου τμήματος του έργου -περίπου 70%. Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση το «μέτωπο» με την κοινοπραξία που διεκδικεί αποζημίωση συνολικού ύψους 500 εκατ. ευρώ θα παραμείνει ανοιχτό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου