Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε απόψε στην πίστα Ζυλ Βιλνέβ μια νίκη που έλειπε από το παλμαρέ του και έγινε ο πρώτος πιλότος που φτάνει φέτος στις 3 νίκες. Η εξέλιξη του αγώνα δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική καθότι ο Γερμανός διατήρησε την 1η θέση στην εκκίνηση και δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα. Είχε μάλιστα την πολυτέλεια να ελέγχει το ρυθμό του αγώνα καθότι η διαφορά του από τους διώκτες σε ορισμένα σημεία άγγιξε και τα 20 δευτερόλεπτα.
Πίσω του δόθηκε μάχη για τις άλλες δυο θέσεις στο βάθρο ανάμεσα σε Αλόνσο, Γουέμπερ και Χάμιλτον με τον Ισπανό πιλότο της Ferrari να παίρνει την δεύτερη θέση στο φινάλε. Ο Ισπανός που εκκινούσε 6ος κατάφερε να περάσει αρχικά τον Μπότας και εν συνεχεία του Ρόσμπεργκ. Γουέμπερ και Χάμιλτον. Οι 18 βαθμοί της δεύτερης θέσης του επέτρεψαν να περάσει στην 2η θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος από την οποία υποχώρησε ο Ράικονεν. Ο Φινλανδός με την Lotus περιορίστηκε μετά από μια φτωχή μια ανταγωνιστική εμφάνιση στην 9η θέση και πλέον έμεινε 3ος στη βαθμολογία. Τα ερωτηματικά για το κατά πόσο η Βρετανική ομάδα μετά την αποχώρηση του Τζέιμς Άλισον από τη θέση του τεχνικού διευθυντή έχει την ρευστότητα να συνεχίσει σε ανταγωνιστικό ρυθμό την εξέλιξη της Ε21 προκύπτει εύλογα μετά από μια τέτοια απογοητευτική εμφάνιση.
Πίσω του δόθηκε μάχη για τις άλλες δυο θέσεις στο βάθρο ανάμεσα σε Αλόνσο, Γουέμπερ και Χάμιλτον με τον Ισπανό πιλότο της Ferrari να παίρνει την δεύτερη θέση στο φινάλε. Ο Ισπανός που εκκινούσε 6ος κατάφερε να περάσει αρχικά τον Μπότας και εν συνεχεία του Ρόσμπεργκ. Γουέμπερ και Χάμιλτον. Οι 18 βαθμοί της δεύτερης θέσης του επέτρεψαν να περάσει στην 2η θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος από την οποία υποχώρησε ο Ράικονεν. Ο Φινλανδός με την Lotus περιορίστηκε μετά από μια φτωχή μια ανταγωνιστική εμφάνιση στην 9η θέση και πλέον έμεινε 3ος στη βαθμολογία. Τα ερωτηματικά για το κατά πόσο η Βρετανική ομάδα μετά την αποχώρηση του Τζέιμς Άλισον από τη θέση του τεχνικού διευθυντή έχει την ρευστότητα να συνεχίσει σε ανταγωνιστικό ρυθμό την εξέλιξη της Ε21 προκύπτει εύλογα μετά από μια τέτοια απογοητευτική εμφάνιση.
Μετά την ολοκλήρωση του αγώνα ο νικητής Σεμπάστιαν Φέτελ αναφέρθηκε ξανά στο θέμα των αλλαγών στα ελαστικά. Στη Red Bull πιστεύουν πως η Pirelli πρέπει να προχωρήσει σε αλλαγές και ο πρωταθλητής μετά τις σαμπάνιες και τους πανηγυρισμούς δεν έχασε ευκαιρία να το τονίσει: «Είναι απλό η κριτική μας για τα ελαστικά δεν απορρέει από την υστέρηση ή όχι στην απόδοση αλλά από την θέλησή μας για μεγιστοποίηση της ασφάλειας. Είδαμε σε κάποιες περιπτώσεις αποκόλληση πέλματος, πιθανόν και λόγω θραυσμάτων αλλά πάντα υπάρχουν κομμάτια ελαστικού στην πίστα. Δεν απαντάται φέτος καθαρή πίστα πουθενά και αυτό είναι θέμα. Κάθε φορά που λέω κάτι για την ισορροπία ή τη συμπεριφορά γράφετε πως οι άλλοι έχουν κάνει καλύτερη δουλειά. Τείνει να γίνει μόδα να κρατάτε αυτά που θέλετε από τα λεγόμενά μας αντί να τα δημοσιοποιείται αυτούσια».
Από την πλευρά του ο δεύτερος Φερνάντο Αλόνσο δήλωσε πως αισθάνεται σα νικητής: «Σήμερα είχα ωραίες μάχες με έξυπνους ικανούς οδηγούς με τους οποίους να μπορείς να μονομαχήσεις ρόδα με ρόδα στα 320km/h χωρίς να αισθάνεσαι ανασφαλής. Η δεύτερη θέση έχει επίγευση νίκης καθώς σε ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για μας πήραμε καλούς βαθμούς».
Ο Λιούις Χάμιλτον που τερμάτισε μια θέση πιο πίσω απ’ ότι εκκίνησε απέδωσε την υστέρηση του μονοθεσίου του στα φρένα: «Ακόμη προσπαθώ να βελτιώσω την αίσθηση του πεντάλ. Δεν τα έχω ακόμη καταφέρει παρότι πέρασε καιρός από τη Βαρκελώνη όπου αντιμετώπισα σοβαρό πρόβλημα σ’ αυτό. Πρέπει να βελτιώσω το φρενάρισμα ο Φερνάντο με πλησίαζε συνεχώς κερδίζοντας στα φρένα. Ήταν πολύ γρήγορος και δεν μπορούσα να τον κρατήσω. Προσπάθησα αλλά δεν γινόταν. Υποθέτω πως η πρόσφυση που έχει είναι καλύτερη από τη δικιά μας γιατί ήταν πολύ γρήγορος στην έξοδο των αργών στροφών».
Από την πλευρά του ο δεύτερος Φερνάντο Αλόνσο δήλωσε πως αισθάνεται σα νικητής: «Σήμερα είχα ωραίες μάχες με έξυπνους ικανούς οδηγούς με τους οποίους να μπορείς να μονομαχήσεις ρόδα με ρόδα στα 320km/h χωρίς να αισθάνεσαι ανασφαλής. Η δεύτερη θέση έχει επίγευση νίκης καθώς σε ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για μας πήραμε καλούς βαθμούς».
Ο Λιούις Χάμιλτον που τερμάτισε μια θέση πιο πίσω απ’ ότι εκκίνησε απέδωσε την υστέρηση του μονοθεσίου του στα φρένα: «Ακόμη προσπαθώ να βελτιώσω την αίσθηση του πεντάλ. Δεν τα έχω ακόμη καταφέρει παρότι πέρασε καιρός από τη Βαρκελώνη όπου αντιμετώπισα σοβαρό πρόβλημα σ’ αυτό. Πρέπει να βελτιώσω το φρενάρισμα ο Φερνάντο με πλησίαζε συνεχώς κερδίζοντας στα φρένα. Ήταν πολύ γρήγορος και δεν μπορούσα να τον κρατήσω. Προσπάθησα αλλά δεν γινόταν. Υποθέτω πως η πρόσφυση που έχει είναι καλύτερη από τη δικιά μας γιατί ήταν πολύ γρήγορος στην έξοδο των αργών στροφών».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου