30/6/13

Ανατροπή στην ανατροπή και νίκη Ρόσμπεργκ!

Το Βρετανικό GP έκρυβε περισσότερο δράμα απ' ότι θα μπορούσε κανείς να φανταστεί πριν την εκκίνηση. 

Σκασμένα ελαστικά, εγκαταλείψεις πρωτοπόρων, συγκρούσεις, επικές μάχες και ένα φινάλε που όμοιό του δε θα μπορούσε να γράψει ούτε ο Χίτσκοκ συνθέτουν την εικόνα του σημερινού αγώνα με το Ρόσμπεργκ να σημειώνει την 1η νίκη της Mercedes στη σύγχρονη ιστορία του σπορ στην πίστα του Σίλβερστον. 

Η εξέλιξη του Βρετανικού GP δε θα μπορούσε να είναι πιο συναρπαστική ακόμη κι αν επρόκειτο για το καλύτερο σενάριο. Ο poleman Λιούις Χάμιλτον διατήρησε την πρώτη θέση στην εκκίνηση αλλά την έχασε 14 γύρους αργότερα από αστοχία ελαστικού. Ενώ προσπαθούσε να φτάσει στα πιτ, το ίδιο συνέβη σε Μάσα και Βερν με τους μηχανικούς να ψάχνονται τι φταίει. Το κερμπ στη στροφή 4 ή τα ελαστικά;

Το αυτοκίνητο ασφαλείας οριοθέτησε το ρυθμό και ο Φέτελ πήρε κεφάλι με το Ρόσμπεργκ να ακολουθεί. Όλα έδειχναν ότι έτσι θα τελειώσει ο αγώνας. 
Το κιβώτιο της Red Bull όμως είχε άλλη άποψη ο Γερμανός πρωταθλητής εγκατέλειψε και το αυτοκίνητο ασφαλείας μηδένισε εκ νέου τις διαφορές. 
Στο φινάλε δόθηκε επική μάχη με το Ρόσμπεργκ να παίρνει την καρό σημαία για πρώτη φορά στο Σίλβερστον στη σύγχρονη ιστορία της Mercedes. Πίσω του βρέθηκαν οι Γουέμπερ και Αλόνσο μετά από επικές μάχες και προσπεράσματα. Στη βαθμολογία ο Αλόνσο μείωσε τη διαφορά του από το Φέτελ στους 21 βαθμούς. Επόμενο GP την ερχόμενη Κυριακή το Γερμανικό, στη θρυλική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. 

Μιλώντας μετά το τέλος του αγώνα ο νικητής Νίκο Ρόσμπεργκ τόνισε μεταξύ άλλων: «Η ομάδα κάνει φανταστική δουλειά και για μας ήταν μια υπέροχη μέρα. Χαίρομαι ιδιαίτερα που πήραμε αυτή τη νίκη μπροστά στους εργαζόμενους στο εργοστάσιο μας στο Μπράκλεϊ που όταν κοντά είχαν έρθει εδώ σήμερα. Έχουμε ένα ταχύτατο μονοθέσιο στις δοκιμές και προοδεύουμε στη διαχείριση ελαστικών στον αγώνα. Νομίζω ότι σήμερα είχαμε εξίσου γρήγορο μονοθέσιο στον αγώνα. Λυπάμαι γι’ αυτό που συνέβη στο Χάμιλτον σήμερα ήταν ένας σπουδαίος αγώνας γι’ αυτόν εμπρός στους συμπατριώτες του». 

Οι Χάμιλτον και Πέρεζ χαρακτήρισαν τα κλαταρίσματα ελαστικών απαράδεκτα ενώ από την πλευρά της Pirelli δια στόματος Πωλ Χέμπερι τονίστηκε: «Δεν είχαμε προβλέψει τέτοιο πράγμα. Δεν έχει νόημα να κάνουμε εικασίες προτού αναλύσουμε ενδελεχώς τι συνέβη. Πρόκειται για σοβαρό θέμα και θα το αντιμετωπίσουμε ανάλογα. Θα επανέλθουμε όταν έχουν απαντήσεις». 

Από την πλευρά του ο περσινός νικητής Μαρκ Γουέμπερ έμεινε με το παράπονο: «Αν είχα λίγους γύρους παραπάνω μπορεί να τον πέρναγα το Ρόσμπεργκ αλλά του άξιζε η νίκη. Ήταν δυνατός σ’ όλο τον αγώνα. Εγώ ξεκίνησα άσχημα, στους τελευταίους αγώνες είχα μερικές καλές εκκινήσεις αλλά σήμερα επέστρεψα στο συνηθισμένο. Θα πρέπει να δούμε γιατί συμβαίνει αυτό. Με χτύπησε και ο Γκροζάν στην εμπρός αεροτομή, ευτυχώς μου την άλλαξαν γρήγορα στο πρώτο πιτ στοπ και ουσιαστικά από εκεί ξεκίνησε ο αγώνας για μένα». 

Ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν χαρούμενος που μείωσε τη διαφορά από το Φέτελ αλλά προβληματισμένος με το ρυθμό της Ferrari: «Συνολικά ήμασταν πολύ τυχεροί σήμερα. Κοιτώντας τα προβλήματα που είχαν οι άλλοι με τα ελαστικά νιώθω τυχερός που τα απέφυγα. Έχω ανάμεικτα συναισθήματα είμαι χαρούμενος που μείωσα τη διαφορά στη βαθμολογία αλλά όπως φάνηκε ο ρυθμός μας υστερούσε. Εμπιστεύομαι την ομάδα, έχουμε πολύ δουλειά αλλά είμαστε ενωμένοι. Κάποιες άλλες Κυριακές χάσαμε βαθμούς σήμερα πήραμε κάποιους». 

Δεν υπάρχουν σχόλια: