18/2/13

Από τα θετικά στοιχεία της κρίσης, η πτώση της κατανάλωσης στο ουίσκι


Το ουίσκι, που επί σειρά δεκαετιών ήταν κυρίαρχο ανάμεσα στα οινοπνευματώδη ποτά στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών, νικήθηκε κατά κράτος από τα φθηνά «χύμα». Η ζήτηση κρασιού και τσίπουρου στη διάρκεια των τελευταίων ετών αυξήθηκε περίπου κατά 50%, ενώ η κατανάλωση ουίσκι υποχώρησε κατά 50%.
Ειδικότερα, το 2005 πωλήθηκαν συνολικά 96 εκατομμύρια φιάλες αλκοολούχων ποτών, το 2011 πωλήθηκαν 60 εκατ. φιάλες, ενώ η εκτίμηση για το 2012 είναι περί τα 50 εκατ. φιάλες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: