5/5/15

Αναπληρωτής υπουργός: Δεν έβγαλα €80.000 στο εξωτερικό το Μάρτιο αλλά...

Το χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας "Θεσσαλονίκη" σύμφωνα με το οποίο "Αναπληρωτής υπουργός μετέφερε το Μάρτιο 80.000 ευρώ στο εξωτερικό", διαψεύδει ο ίδιος σε επικοινωνία του με τον όμιλο των εφημερίδων "Μακεδονία- Θεσσαλονίκη".


Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας «Μακεδονία»: «Στη συνομιλία του με τη ‘Μ’ το κυβερνητικό στέλεχος διέψευσε το δημοσίευμα της ‘Θ’, ζητώντας επιτακτικά να μην αναφερθεί επ’ ουδενί το όνομά του. Περιορίστηκε, ωστόσο, να αναφέρει ότι σε διάστημα πριν να μπει στην κυβέρνηση προέβη σε μεταφορά χρημάτων προς το εξωτερικό, χωρίς όμως να δώσει περισσότερο στοιχεία για αυτό». 

Και συνεχίζει το δημοσίευμα: «Συγκεκριμένα, ο αναπληρωτής υπουργός δήλωσε πως ‘το δημοσίευμα που αναφέρεται σε μεταφορά ποσού 80.000 ευρώ σε τράπεζα του Λουξεμβούργου, εντός το Μαρτίου, το διαψεύδω τελείως και εάν χρησιμοποιηθεί το όνομά μου θα κινηθώ εναντίον οποιασδήποτε εφημερίδας. Τώρα στέλνω και σχετική διάψευση στο Μαξίμου’». 

Στο ερώτημα –σύμφωνα πάντα με την εφημερίδα «Μακεδονία»– εάν «υπάρχει κάποια ανάλογη τραπεζική συναλλαγή που να αφορά κάποιο άλλο ποσό σε διαφορετικό χρόνο;» ο αναπληρωτής υπουργός απάντησε ότι «αυτό είναι μια άλλη υπόθεση. Δεν έχει σχέση με την περίοδο κατά την οποία βρίσκομαι στην κυβέρνηση. Εγώ δούλευα στο Βέλγιο από το 1992…». 

Στην επισήμανση της εφημερίδας «Μακεδονία»  ότι το ερώτημα δεν αφορά χρήματα που αποκτήθηκαν κατά το μακρινό παρελθόν από δραστηριότητα στο εξωτερικό, αλλά σε πρόσφατη μεταφορά χρημάτων το κυβερνητικό στέλεχος απάντησε ότι: «…και η σύζυγός μου κινεί χρήματα και ούτε ξέρω τι κάνει και η σύζυγός μου μπορώ να σου πω». 

«Δεν ξέρετε εάν έχει γίνει μεταφορά χρημάτων από κάποιο μέλος της οικογένειάς σας στο εξωτερικό;», ρωτήθηκε ο αναπληρωτής υπουργός και απάντησε: «Κατά τη διάρκεια που αναφέρεστε και από τότε που είμαι στη κυβέρνηση δεν υφίστανται τέτοιες μετακινήσεις. Δεν υπάρχει λογαριασμός στο Λουξεμβούργο. Διαψεύδω αυτό που γράφετε, δηλαδή τη μεταφορά 80.000 ευρώ σε τράπεζα του Λουξεμβούργου για την περίοδο που είμαι στην κυβέρνηση». 

Στο ερώτημα: «Ενδέχεται, δηλαδή, να έχει γίνει μεταφορά χρημάτων, κάποιου άλλου ποσού προς άλλες τράπεζες του εξωτερικού;» ο αναπληρωτής υπουργός απάντησε: «Ε, αυτό το χει κάνει ο μισός πλανήτης, αλλά όχι σε περίοδο που είμαι μέσα στην κυβέρνηση». Πρόσθεσε επίσης ότι «η κόρη μου θα σπουδάσει στο εξωτερικό, είναι εύλογο ότι κάποια χρήματα θα χρειαστεί, για να κάνει αυτές τις σπουδές της». 

Δεν υπάρχουν σχόλια: