Οι Φέτελ, Γουέμπερ έκαναν το 1-2 με τη σωστή σειρά και ο Γερμανός πρωταθλητής πέρασε μπροστά στην βαθμολογία αφήνοντας τον Αλόνσο πίσω 6 βαθμούς.
Ο Ισπανός πιλότος με τη Ferrari είχε σήμερα μια συντηρητική προσέγγιση. Χωρίς να προσπαθήσει σε κανένα σημείο του αγώνα, για κάτι παραπάνω φάνηκε να αρκείται στην 3η θέση προσπαθώντας να περιορίσει τις απώλειές του. Βέβαια για να συμβεί αυτό χρειάστηκε να περιορίσει η Ferrari το ρυθμό του Μάσα που ήταν σαφώς ταχύτερος από τον Αλόνσο και πίεζε για την 3η θέση.
Η εξέλιξη του αγώνα δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική.Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Φέτελ να εκκινεί μέτρια και το Γουέμπερ να κοιτά στους καθρέπτες του θέλοντας να σιγουρευτεί ότι δεν θα βγει δίπλα του κάποιος από τους Χάμιλτον και Αλόνσο. Έτσι ο Φέτελ έστριψε πρώτος και ο αγώνας κάπου εκεί τελείωσε. Πίσω τους ο Κομπαγιάσι έπεφτε πάνω στους Μπάτον – Ρόσμπεργκ καταστρέφοντας τον αγώνα και των δυο.
Κανένα μονοθέσιο δεν είχε ρυθμό αντίστοιχο μ’ αυτό των Red Bull που έλεγχαν απόλυτα τον αγώνα. Η στρατηγική των δυο πιτ στοπ απόλυτα προβλέψιμη με τους τέσσερις πρώτους Red Bull και Ferrari να μπαίνουν στους ίδιους γύρους και να επιλέγουν ακριβώς τα ίδια σετ ελαστικών.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο αγώνας του Λιούις Χάμιλτον που εκκινούσε 3ος. Ο Βρετανός διαμαρτύρονταν συνέχεια για τη συμπεριφορά του μονοθέσιου του που ο ίδιος χτες έλεγε ότι είναι πολύ καλό. Υποχρεώθηκε σε μια αλλαγή ελαστικών παραπάνω και μετά από πολλές μάχες στην πίστα τερμάτισε τελικά 10ος. Απίστευτα κακή εικόνα για μια ομάδα που πριν ένα μήνα κυριαρχούσε.
Μετά τη λήξη του αγώνα ο νικητής Σεμπάστιαν Φέτελ δήλωσε:«Είμαι πολύ χαρούμενος ήταν πολύ καλός αγώνας, εκκινούσα από τη βρώμικη πλευρά, αλλά έφυγα καλά μπόρεσα να περάσω το Μαρκ και βρέθηκα μπροστά. Κρατήθηκα εκεί και άρχισα να φτιάχνω διαφορά. Κάναμε δυο τέλεια πιτ στοπ στο τέλος ανησυχούσα για τα εμπρός ελαστικά αλλά όλα καλά. Θέλω να ευχαριστήσω όλους στην ομάδα για την πολύ σκληρή δουλειά και ελπίζω να συνεχίσουμε με τον ίδιο τρόπο στους επόμενους αγώνες».
Ο έτερος πιλότος της Red Bull, Μαρκ Γουέμπερ συμπλήρωσε:«Η εκκίνηση δεν ήταν καλή θα πρέπει να το δω αυτό, μετά προσπάθησα να αποφύγω μια επαφή με το Σεμπάστιαν. Έπρεπε να προσέξω τα ελαστικά ειδικά στο τέλος της ζωής τους το εμπρός δεξιά ελαστικό ήταν στο όριο. Πολύ καλός αγώνας από το Σεμπάστιαν, θέλω να ευχαριστήσω όλους τους υποστηρικτές μας εδώ στην Κορέα. Ήταν ένα τέλειο τριήμερο».
Από την πλευρά του ο Αλόνσο βρήκε κι αυτός λόγο να είναι ευχαριστημένος: «Πρέπει να είμαστε χαρούμενοι για τη σημερινή μας απόδοση τερματίσαμε πίσω από τις Red Bull που είναι άπιαστες αυτή την περίοδο. Ήταν μια καλή μέρα για το Φελίπε, προσπεράσαμε τη McLaren στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και τώρα χρειαζόμαστε μια βελτίωση ώστε να δώσουμε μάχη στους τελευταίους αγώνες για το πρωτάθλημα».
Ο Ισπανός που οδηγούσε την κούρσα του πρωταθλήματος από την Βαλένθια βρίσκεται πλέον έξι βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Σεμπάστιαν Φέτελ.
Ο αγώνας θα μεταδοθεί σε μαγνητοσκόπηση από τον Alpha στις 15:00.
Επόμενος αγώνας το Ινδικό GP στις 28 Οκτωβρίου.
Ο Ισπανός πιλότος με τη Ferrari είχε σήμερα μια συντηρητική προσέγγιση. Χωρίς να προσπαθήσει σε κανένα σημείο του αγώνα, για κάτι παραπάνω φάνηκε να αρκείται στην 3η θέση προσπαθώντας να περιορίσει τις απώλειές του. Βέβαια για να συμβεί αυτό χρειάστηκε να περιορίσει η Ferrari το ρυθμό του Μάσα που ήταν σαφώς ταχύτερος από τον Αλόνσο και πίεζε για την 3η θέση.
Η εξέλιξη του αγώνα δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική.Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Φέτελ να εκκινεί μέτρια και το Γουέμπερ να κοιτά στους καθρέπτες του θέλοντας να σιγουρευτεί ότι δεν θα βγει δίπλα του κάποιος από τους Χάμιλτον και Αλόνσο. Έτσι ο Φέτελ έστριψε πρώτος και ο αγώνας κάπου εκεί τελείωσε. Πίσω τους ο Κομπαγιάσι έπεφτε πάνω στους Μπάτον – Ρόσμπεργκ καταστρέφοντας τον αγώνα και των δυο.
Κανένα μονοθέσιο δεν είχε ρυθμό αντίστοιχο μ’ αυτό των Red Bull που έλεγχαν απόλυτα τον αγώνα. Η στρατηγική των δυο πιτ στοπ απόλυτα προβλέψιμη με τους τέσσερις πρώτους Red Bull και Ferrari να μπαίνουν στους ίδιους γύρους και να επιλέγουν ακριβώς τα ίδια σετ ελαστικών.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο αγώνας του Λιούις Χάμιλτον που εκκινούσε 3ος. Ο Βρετανός διαμαρτύρονταν συνέχεια για τη συμπεριφορά του μονοθέσιου του που ο ίδιος χτες έλεγε ότι είναι πολύ καλό. Υποχρεώθηκε σε μια αλλαγή ελαστικών παραπάνω και μετά από πολλές μάχες στην πίστα τερμάτισε τελικά 10ος. Απίστευτα κακή εικόνα για μια ομάδα που πριν ένα μήνα κυριαρχούσε.
Μετά τη λήξη του αγώνα ο νικητής Σεμπάστιαν Φέτελ δήλωσε:«Είμαι πολύ χαρούμενος ήταν πολύ καλός αγώνας, εκκινούσα από τη βρώμικη πλευρά, αλλά έφυγα καλά μπόρεσα να περάσω το Μαρκ και βρέθηκα μπροστά. Κρατήθηκα εκεί και άρχισα να φτιάχνω διαφορά. Κάναμε δυο τέλεια πιτ στοπ στο τέλος ανησυχούσα για τα εμπρός ελαστικά αλλά όλα καλά. Θέλω να ευχαριστήσω όλους στην ομάδα για την πολύ σκληρή δουλειά και ελπίζω να συνεχίσουμε με τον ίδιο τρόπο στους επόμενους αγώνες».
Ο έτερος πιλότος της Red Bull, Μαρκ Γουέμπερ συμπλήρωσε:«Η εκκίνηση δεν ήταν καλή θα πρέπει να το δω αυτό, μετά προσπάθησα να αποφύγω μια επαφή με το Σεμπάστιαν. Έπρεπε να προσέξω τα ελαστικά ειδικά στο τέλος της ζωής τους το εμπρός δεξιά ελαστικό ήταν στο όριο. Πολύ καλός αγώνας από το Σεμπάστιαν, θέλω να ευχαριστήσω όλους τους υποστηρικτές μας εδώ στην Κορέα. Ήταν ένα τέλειο τριήμερο».
Από την πλευρά του ο Αλόνσο βρήκε κι αυτός λόγο να είναι ευχαριστημένος: «Πρέπει να είμαστε χαρούμενοι για τη σημερινή μας απόδοση τερματίσαμε πίσω από τις Red Bull που είναι άπιαστες αυτή την περίοδο. Ήταν μια καλή μέρα για το Φελίπε, προσπεράσαμε τη McLaren στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και τώρα χρειαζόμαστε μια βελτίωση ώστε να δώσουμε μάχη στους τελευταίους αγώνες για το πρωτάθλημα».
Ο Ισπανός που οδηγούσε την κούρσα του πρωταθλήματος από την Βαλένθια βρίσκεται πλέον έξι βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Σεμπάστιαν Φέτελ.
Ο αγώνας θα μεταδοθεί σε μαγνητοσκόπηση από τον Alpha στις 15:00.
Επόμενος αγώνας το Ινδικό GP στις 28 Οκτωβρίου.
Αναλυτικά ατα αποτελέσματα
1. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault 1.36:28.651
2. Μαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault + 8.200
3. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari + 13.900
4. Φελίπε Μάσα Ferrari + 20.100
5. Κίμι Ραϊκόνεν Lotus-Renault + 36.700
6. Νίκο Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes + 45.300
7. Ρομάν Γκροσεάν Lotus-Renault + 54.800
8. Ζαν-Ερίκ Βερνιέ Toro Rosso-Ferrari + 1:09.500
9. Ντανιέλ Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari + 1:11.700
10. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes + 1:19.600
11. Σέρζιο Πέρεθ Sauber-Ferrari + 1:20.000
12. Πολ ντι Ρέστα Force India-Mercedes + 1:24.400
13. Μίκαελ Σουμάχερ Mercedes + 1:29.200
14. Παστόρ Μαλντονάτο Williams-Renault + 1:34.900
15. Μπρούνο Σένα Williams-Renault + 1:36.900
16. Βιτάλι Πετρόφ Caterham-Renault + 1 γύρος
17. Χέικι Κοβαλάινεν Caterham-Renault + 1 γύρος
18. Τίμο Γκλοκ Marussia-Cosworth + 1 γύρος
19. Τσαρλς Πικ Marussia-Cosworth + 2 γύροι
20. Ναράιν Καρθικέγιαν HRT-Cosworth + 2 γύροι
Βαθμολογία οδηγών
1. Σ. Φέτελ 215
2. Φ. Αλόνσο 209
3. Κ. Ραϊκόνεν 167
4. Λ. Χάμιλτον 153
5. Μ. Γουέμπερ 152
6. Τζ. Μπάτον 131
7. Ν. Ρόζμπεργκ 93
8. Ρ. Γκροσεάν 88
9. Φ. Μάσα 81
10. Σ. Πέρεθ 66
11. Κ. Κομπαγιάσι 50
12. Ν. Χούλκενμπεργκ 45
13. Π. ντι Ρέστα 44
14. Μ. Σουμάχερ 43
15. Π. Μαλντονάτο 33
16. Μπ. Σένα 25
17. Ζ.Ε. Βερνιέ 12
18. Ντ. Ρικιάρντο 9
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου