Κάνοντας επίδειξη δύναμης ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε την 2η συνεχή του pole φέτος. Πρόκειται για την 21η pole της καριέρας του και την πρώτη του στην πίστα της Σεπάνγκ.
Η σημερινή μάχη των κατατακτήριων δοκιμών ήταν για πρώτη φορά μετά από χρόνια συναρπαστική και καθόλου προβλέψιμη. Τουλάχιστον πέντε οδηγοί αυτοί των McLaren, Mercedes αλλά και ο Κίμι Ράικονεν με τη Lotus έδειχναν ικανοί να βρεθούν στην πρώτη θέση της εκκίνησης. Όλοι τους έδωσαν μάχη τη στιγμή που μηδενίζονταν η αντίστροφη μέτρηση του Q3 αλλά κανείς δεν μπόρεσε να κινηθεί ταχύτερα από το χρόνο που είχε σημειώσει λίγο νωρίτερα στην 1η του προσπάθεια ο Λιούις Χάμιλτον.
Ο 27χρονος Βρετανός στην πρώτη του προσπάθεια σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:36.2 επίδοση που δεν μπόρεσε να απειλήσει κανείς. Μάλιστα σ’ αυτό το γύρο ο Χάμιλτον έκανε λάθος στην τελευταία στροφή, ένα λάθος που του κόστισε σίγουρα 2 δέκατα.
Ίσως χωρίς αυτό να έσπαγε το φράγμα του 1:36 αλλά και πάλι θα απείχε πολύ από το 1:34.8 που έδωσε πέρυσι την pole στο Φέτελ.
Ίσως χωρίς αυτό να έσπαγε το φράγμα του 1:36 αλλά και πάλι θα απείχε πολύ από το 1:34.8 που έδωσε πέρυσι την pole στο Φέτελ.
Η McLaren δεν είχε επιδείξει αυτή τη δυναμική από το Q1. Από την διαδικασία του 20λεπτου φάνηκαν ιδιαίτερα δυνατές οι Mercedes ενώ ο Φελίπε Μάσα με τη Ferrari καρδιοχτύπησε για να μπει στη 17αδα.
Εκτός αυτής έμεινε ο Ζαν Έρικ Βερν με την Toro Rosso τα μονοθέσια της μικρής Ιταλικής ομάδας σαφώς δεν είχαν την δυναμική να παλέψουν για τη 10αδα όπως στον πρώτο αγώνα.
Εκτός αυτής έμεινε ο Ζαν Έρικ Βερν με την Toro Rosso τα μονοθέσια της μικρής Ιταλικής ομάδας σαφώς δεν είχαν την δυναμική να παλέψουν για τη 10αδα όπως στον πρώτο αγώνα.
Στη μάχη του Q2 που ήταν συναρπαστική την έκπληξη έκανε ο Σέρτζιο Πέρεζ με την Sauber. Ο νεαρός Μεξικάνος έφερε τη C31 στην 10αδα αφήνοντας εκτός αυτής το Φελίπε Μάσα και ρίχνοντας έτσι νερό στο μύλο των φημών που τον θέλει να παίρνει άμεσα τη θέση του Βραζιλιάνου. Αντίθετα ο έτερος πιλότος της Ferrari, Φερνάντο Αλόνσο κατόρθωσε να φέρει την F2012 στην 9η θέση. Μπροστά του κατετάγησαν οι οχτώ πιλότοι των τεσσάρων κορυφαίων ομάδων McLaren, Mercedes, Red Bull και Lotus.
Στα αξιοσημείωτα η επικράτηση του Γουέμπερ έναντι του Φέτελ και του Σουμάχερ έναντι του Ρόσμπεργκ εικόνα που βλέπουμε για 2η συνεχή φορά φέτος.
Ειδικά ο Μ.Σουμάχερ θύμισε με την εμφάνισή του τον παλιό μοναδικό εαυτό του. Με δυο γύρους χειρουργικής ακρίβειας ενώ το χρονόμετρο είχε μηδενίσει κατάφερε να βάλει την W03 αρχικά στο Q3 και μετέπειτα στην 3η θέση της κατάταξης. Έτσι για πρώτη φορά μετά την επανεμφάνισή του τον είδαμε στη συνέντευξη Τύπου όπου και δήλωσε μεταξύ άλλων: « Σίγουρα υπάρχει ανησυχία για τον αγώνα όπου θα αντιμετωπίσουμε πρωτόγνωρες για φέτος θερμοκρασίες. Προετοιμαστήκαμε χτες όσο μπορούσαμε. Εντοπίσαμε το πρόβλημα της φθοράς στην Αυστραλία αντιδράσαμε, η ομάδα έκανε σπουδαία δουλειά στο εργοστάσιο, οπότε ανυπομονώ γι’ αύριο. Η προσέγγισή μας είναι το μονοθέσιο να δουλεύει καλύτερα αύριο, οπότε ανυπομονώ για τον αγώνα. Θεωρώ επίτευγμα τη θέση που βρισκόμαστε και ποιους έχουμε αφήσει πίσω».
Από την πλευρά του ο poleman Λιούις Χάμιλτον τόνισε: « Η θέση κατάταξης και η διαχείριση των ελαστικών είναι καθοριστικά. Σ’ αυτές τις συνθήκες δε ξέρεις τι θα γίνει και τα ελαστικά έχουν πραγματικά δύσκολη δουλειά αύριο. Θα είναι εξαιρετικά σκληρός αγώνας αύριο. Στο γρήγορο γύρο έκανα λάθος και στην πρώτη και στην τελευταία στροφή. Ευτυχώς όμως η επίδοση ήταν ικανή για την pole».
Ο Τζένσον Μπάτον έφερε την άλλη McLaren στη 2η θέση: «Δεν παραπονιέμαι για την επίδοσή μου στις δοκιμές. Είναι σημαντικό για την ομάδα ότι και τα δυο μονοθέσια βρίσκονται στην πρώτη σειρά. Ο Λιούις έκανε σπουδαίο γύρο και δεν μπόρεσα να πετύχω κάτι καλύτερο. Η απόσταση είναι μεγάλη μέχρι τη στροφή 1 για να δούμε ποιος θα στρίψει πρώτος. Ο Μίκαελ κάνει συνήθως καλές εκκινήσεις οπότε θα έχει πλάκα στην πρώτη στροφή».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου