Ο Ισπανός πρωτοπόρος της βαθμολογίας δείχνει να έχει πάρει φόρα μετά τη νίκη του στη Βαλένθια καθώς κατόρθωσε με την ολοκλήρωση της αντίστροφης μέτρησης στο Σίλβερστον υπό καταρρακτώδη βροχή να πάρει την πρώτη του φετινή pole.
Τα παιχνίδια της βροχής κυριάρχησαν στις κατατακτήριες δοκιμές του Βρετανικού GP με την πίστα του Σίλβερστον να έχει μετατραπεί σ’ ένα απέραντο κωπηλατοδρόμιο. Η διαδικασία διεκόπη τουλάχιστον για μιάμιση ώρα στο μέσον του Q2 και μέχρι να βελτιωθούν οι καιρικές συνθήκες.
Τα παιχνίδια της βροχής κυριάρχησαν στις κατατακτήριες δοκιμές του Βρετανικού GP με την πίστα του Σίλβερστον να έχει μετατραπεί σ’ ένα απέραντο κωπηλατοδρόμιο. Η διαδικασία διεκόπη τουλάχιστον για μιάμιση ώρα στο μέσον του Q2 και μέχρι να βελτιωθούν οι καιρικές συνθήκες.
Οι ψιχάλες που έπεφταν στο Q1 ανάγκασαν όλους τους πιλότους να χρησιμοποιήσουν τα ενδιάμεσα ελαστικά. Ο Τζένσον Μπάτον ήταν από τους πρώτους που ξεκίνησαν την προσπάθεια και συμπλήρωσε αρκετούς γύρους χωρίς όμως να καταφέρει να πετύχει μια επίδοση που να του εξασφαλίζει μια θέση στη 17αδα. Κρίνοντας με βάση το τι έκανε στην αρχή η McLaren ήταν φορτωμένη με καύσιμα στο τέλος τα ενδιάμεσα ελαστικά είχαν φθαρεί. Από τη McLaren καθυστερημένα αποφάσισαν να τον βάλουν στα πιτ και να του αλλάξουν ελαστικά. Ο Βρετανός ξεκίνησε να κάνει έναν τελευταίο γύρο κατά τη διάρκεια του οποίου φάνηκε αρχικά στο πρώτο sector και μετέπειτα στο δεύτερο ότι είναι σε θέση όχι μόνο να προκριθεί στην επόμενη φάση αλλά να σημειώσει και ανταγωνιστικό χρόνο.
Ο Βρετανός πρωταθλητής όμως αναγκάστηκε να σηκώσει το πόδι από το γκάζι στο τελευταίο μέρος της πίστας καθότι κυμάτιζαν κίτρινες σημαίες. Ο λόγος ήταν ένα τετακέ της Marussia του Τίμο Γκλοκ στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Έτσι ο Μπάτον αποκλείστηκε από τη συνέχεια μαζί με τους έξι πιλότους των τριών μικρών ομάδων.
Ο Βρετανός πρωταθλητής όμως αναγκάστηκε να σηκώσει το πόδι από το γκάζι στο τελευταίο μέρος της πίστας καθότι κυμάτιζαν κίτρινες σημαίες. Ο λόγος ήταν ένα τετακέ της Marussia του Τίμο Γκλοκ στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Έτσι ο Μπάτον αποκλείστηκε από τη συνέχεια μαζί με τους έξι πιλότους των τριών μικρών ομάδων.
Το Q2 αντί για 15 διήρκησε 150 λεπτά με τον αλυτάρχη του αγώνα Τσάρλι Ουίτινγκ να διακόπτει τη διαδικασία λόγω βροχής. Στη ρώσικη ρουλέτα των τελευταίων επτά λεπτών δεν κατάφεραν να προκριθούν μεταξύ άλλων ο τοπικός ήρωας Πωλ ντι Ρέστα ενώ ο Ρομέν Γκροζάν παρότι πέρασε στο Q3 δεν μπόρεσε να συμμετέχει σ’ αυτό καθότι ένα τετακέ είχε ως αποτέλεσμα να κολλήσει η Ε20 στην αμμοπαγίδα και να μην μπορεί να απομακρυνθεί από κει με ίδια μέσα.
Έτσι ο Γάλλος έμεινε θεατής στο Q3 όπου όλοι οι πιλότοι προσπάθησαν στο τέλος χρησιμοποιώντας ενδιάμεσα ελαστικά να σημειώσουν τον καλύτερο χρόνο σε μια πίστα που γλιστρούσε παντού. Τα on board πλάνα (σ.σ: δείτε αύριο στις 14:00 τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών στον Alpha) αποδεικνύουν πόσο δύσκολο ήταν το έργο των πιλότων που συνεχώς έκαναν διορθώσεις με το τιμόνι και αυξομειώσεις στη δοσολογία του γκαζιού.
Ο Αλόνσο απέδειξε πως έχει το momentum βελτιώνοντας δις το χρόνο του στους δυο τελευταίους γύρους και στερώντας από το Μαρκ Γουέμπερ – πλησιέστερο – διώκτη του στη μάχη του τίτλου την ευκαιρία να εκκινήσει για 2η φορά φέτος από την pole.
Για τον Αλόνσο αυτή ήταν η 21η pole position η προηγούμενη φορά που είχε βρεθεί εκεί ο Ισπανός ήταν στη Σιγκαπούρη το 2010.
Ο Αλόνσο απέδειξε πως έχει το momentum βελτιώνοντας δις το χρόνο του στους δυο τελευταίους γύρους και στερώντας από το Μαρκ Γουέμπερ – πλησιέστερο – διώκτη του στη μάχη του τίτλου την ευκαιρία να εκκινήσει για 2η φορά φέτος από την pole.
Για τον Αλόνσο αυτή ήταν η 21η pole position η προηγούμενη φορά που είχε βρεθεί εκεί ο Ισπανός ήταν στη Σιγκαπούρη το 2010.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου