17/9/14

Τι λέει ο «δείκτης των Porsche» για την "ελληνική ανάκαμψη"

Εάν ο “Big Mac Index” θεωρείται ο καλύτερος δείκτης για να μετρήσει κανείς την αγοραστική δύναμη των λαών του πλανήτη, τότε ο “Δείκτης των Porsche” είναι ο καλύτερος για να εκτιμηθεί η ανάκαμψη -εάν όχι για όλους, τουλάχιστον για το 0,1% των πλουσιότερων- γράφει το ZeroHedge.
Το γνωστό οικονομικό blog σημειώνει πως κόντρα στις πωλήσεις ρεκόρ που πέτυχε η Porsche το 2013, πετυχαίνοντας αύξηση κατά 21% σε σχέση με το περασμένο έτος, η αυτοκινητοβιομηχανία δεν δείχνει να τα πηγαίνει και τόσο καλά στην Ελλάδα
Το γράφημα, που προέρχεται από το ελληνικό υπουργείο Μεταφορών, δεν χρειάζεται εξηγήσεις ή σχόλια, αλλά αποτυπώνει πολύ καλύτερα από τα όποια στοιχεία του ΑΕΠ την πραγματική κατάσταση της ελληνικής “ανάκαμψης”, αναφέρει χαρακτηριστικά το ZeroHedge.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι το 2013 ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα 20 νέες Porsche, εκ των οποίων οι 12 ήταν μεταχειρισμένες από το εξωτερικό και οι 8 καινούργιες.
Σημειώνεται ότι το 2007 είχαν ταξινομηθεί 592 μεταχειρισμένες και 559 καινούργιες Porsche. 


Δεν υπάρχουν σχόλια: