2/1/11

Ανακοινώθηκε η δημιουργία τείχους ανάσχεσης λαθρομεταναστών στον Έβρο...?


Aρκετά νεφελώδεις είναι οι ανακοινώσεις στις οποίες προχώρησε σε συνέντευξή του ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Χρήστος Παπουτσής αναφορικά με το δημιουργία "φράχτη-τείχους" μήκους 12 χιλιομέτρων αναχαίτισης λαθρομεταναστών στην περιοχή του Έβρου (προφανώς στην περιοχή του προγεφυρώματος του Κάραγατς που αντιμετωπίζονται τα μεγαλύτερα προβλήματα). Κατ’αρχήν η δημιουργία ενός τέτοιου έργου, πέρα από την αμφίβολη επιτυχία του (ουδέποτε 12,5 χλμ φράχτη εμπόδισαν τέτοιο κύμα λαθρομετανάστευσης) τίθενται από τον ίδιο τον υπουργό και θέματα χρηματοδότησης του έργου και ομολογείται ότι δεν υπάρχουν κονδύλια, ενώ υπανίσσεται ... "αυτοχρηματοδότηση από την εταιρεία που θα αναλάβει το έργο».
Στην συνέντευξη ο υπουργός (στον οποίο οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι εν πάση περιπτώσει δείχνει να τον απασχολεί ιδιαίτερα το θέμα της αναχαίτισης του κύματος λαθρομεταναστων από τις συνεχείς δηλώσεις του και τοποθετήσεις του) αναφέρει ότι 200 με 250 μετανάστες περνούν καθημερινά τον Έβρο (στην πραγματικότητα είναι πάνω από 300), αναζητώντας μια καλύτερη τύχη στην Ευρώπη και έτσι ανήλθαν σε 31.219, αντί 6.615 την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.!

Ο κ. Παπουτσής, ανέφερε ότι : ''Η ελληνική κοινωνία έχει ξεπεράσει τα όριά της όσον αφορά στη δυνατότητα υποδοχής παράνομων μεταναστών. Η Ελλάδα δεν αντέχει άλλο. Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι στη χώρα μας θα παραμείνουν μόνο εκείνοι οι μετανάστες που έχουν δικαίωμα διεθνούς προστασίας ή δικαίωμα ασύλου''.

Πριν το 2000 είχε υπάρξει μια μελέτη του Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης σε συνεργασί με ιδιωτική εταιρεία για το «σφράγισμα» ολόκληρου του Έβρου, αλλά το κόστος ήταν τεράστιο και η ιδέα εγκαταλείφθηκε. Πάντως μόνο 12,5 χλμ, είναι ελάχιστα για να υπάρξει ριζική αντιμετώπιση του προβλήματος, εκτιμάται από ειδικούς, ενώ μόνο η Ε.Ε. μπορεί να χρηματοδοτήσει κάτι που να θυμίζει το τείχος που έχουν σηκώσει οι Ισραηλινοί στην Ιερουσαλήμ...

Μιλάμε για ένα έργο με εκατοντάδες θερμικές κάμερες, διαδοχικά στρώματα ασφάλειας, πιθανών χρήση ηλεκτροφόρων ασυρμάτων, χρήση σεισμογράφων για την αποτροπή δημιουργίας τούνελ, τεράστιο αριθμό προσωπικού κλπ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: