23/12/09

ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ. "Αισθάνομαι μ*****ς που δεν είμαι στην λίστα της ΕΡΤ"


"Αισθάνομαι μ*****ς που δεν είμαι μέσα στη λίστα των «αστέρων» της ΕΡΤ Α.Ε. με τους παχυλούς μισθούς των εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ.
Αισθάνομαι μ*****ς που δεν «έγλυψα» τον κώλο κανενός προϊσταμένου ή πολιτικάντη για να μου προσφέρει και εμένα έναν εξίσου παχυλό μισθό χωρίς να είναι απαραίτητη η...

παρουσία μου στην εργασία! Ή αν ήμουν «κυρία» θα πρεπε να προσφέρω άλλες «υπηρεσίες» για τις οποίες οι εισαγόμενες ιερόδουλες πληρώνονται με το ευτελές ποσό των 20 ευρώ!
Αισθάνομαι μ*****ς που παίρνω 1300 ευρώ το μήνα (το κατώτατο μισθό για 15 χρόνια υπηρεσίας σύμφωνα με την συλλογική σύμβαση που υπογράφεται από την ΕΡΤ και την ΕΣΗΕΑ κάθε 2 χρόνια)
Αισθάνομαι μ*****ς που προσέρχομαι κάθε μέρα στη δουλειά μου στην ΕΡΤ, που πάω στο ρεπορτάζ είτε έχει κακοκαιρία, είτε μισό μέτρο χιόνι ή όπου αλλού έχει θέμα ακόμα και με κίνδυνο και της σωματικής μου ακεραιότητας!
Αισθάνομαι μ*****ς που δεν είμαι «χαφιές» της αστυνομίας και της ΕΥΠ. Γιατί δεν ψάχνετε να βρείτε το pay role της ΕΥΠ ; Θα βρείτε τα ονόματα πολλών τηλεοπτικών «αστέρων» της ΕΡΤ στη λίστα….Ας μην ξεχνάμε άλλωστε το παρελθόν της ΕΡΤ…Την ΥΕΝΕΔ.
Αισθάνομαι μ*****ς που έχω πτυχίο δημοσιογραφίας και έχω αποφοιτήσει από το….δημοτικό!
Αισθάνομαι μ*****ς που κάνω ευσυνείδητα την δουλειά μου
Αισθάνομαι μ*****ς που δεν ξεπουλάω την αξιοπρέπειάμου και δεν γίνομαι ΦΕΡΕΦΩΝΟ της εκάστοτε κυβερνήσεως.
Αισθάνομαι όμως υπερήφανος που κερδίζω τίμια το ψωμάκι των παιδιών μου, που δεν οδηγώ ακριβό τζιπ, που δεν μένω στα προάστια και δεν είμαι μέσα στη βρώμα και τη δυσωδία της προηγούμενης και της τωρινής κυβέρνησης. Και το σημαντικότερο από όλα είναι ότι ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ-troktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια: